Naujajam Lietuvos prekės ženklui - abejonės dėl autentiškumo - Anglija.lt
 

Naujajam Lietuvos prekės ženklui - abejonės dėl autentiškumo 

Šią savaitę paskelbus preliminarų Lietuvos prekės ženklą, vėl pasigirdo abejonių dėl jo idėjos autentiškumo.

Tuo suabejojo viešoji įstaiga Naujosios viešosios vadybos institutas, teigiantis, kad ženklo idėja analogiška vieno iš jų naudojamų tyrimų logotipų idėjai, o pats prekės ženklas primena šį logotipą.

"Panašumų yra, ypač koncepciniu lygmeniu: penkios keturkampės įvairių spalvų figūros, perdengiančios viena kitą. Mūsų logotipe jos simbolizuoja penkis regionus, kurie bendradarbiaudami vienas su kitu vykdo savo regiono plėtros politiką, pavyzdžiui, puoselėja žemaitišką kalbėseną", - penktadienį išplatintame pranešime cituojamas instituto vadovas Chorstas Klausas.

Pasak jo, skiriasi tik spalvos, figūrų išdėstymas bei tai, jog Lietuvos prekės ženkle ant iš keturkampių figūrų sudėliotos šalies formos įrašytas Lietuvos vardas.

"Mūsų logotipe Lietuvos vardas buvo po figūromis", - teigė viešosios įstaigos vadovas.

C.Klausas teigia dar nežinantis, kokių veiksmų imsis.

"Pradžioje informuosime konkursą organizavusią įstaigą bei spręsime dėl tolesnių veiksmų. Nenorime galimų nesklandumų nei sau, nei Lietuvos prekės ženklo kūrėjams, kurie sukūrė išties gražų ženklą. Gaila, jog organizatoriai nepasimokė iš ankstesnių klaidų ir nesudarė sąlygų jų išvengti", - sakė jis.

Preliminarų Lietuvos prekės ženklą iš dviejų geriausių variantų trečiadienį išrinko Lietuvos turizmo plėtros agentūros (LTPA) sudaryta komisija. Jame vaizduojamos netaisyklingos formos ir skirtingų spalvų daugiakampiuose išsibarsčiusios raidės, sudarančios žodį "Lithuania".

Kas sukūrė ženklą, kol kas neskelbiama. Ar išrinktasis ženklas taps konkurso laimėtoju, paaiškės pirmadienį.

Lietuvos prekių ženklas renkamas jau antrą kartą. Pernai liepą preliminariu nugalėtoju paskelbtas reklamos agentūros "DDB Vilnius" sukurtas prekės ženklas. Tačiau vėliau pastebėta, kad jame pavaizduotas medelis panašus į Kanados Londono miestelio simbolį. Nors ekspertai nustatė, kad "DDB Vilnius" pasiūlytas projektas nėra plagiatas, konkursą nuspręsta rengti iš naujo.

Europos Sąjungos lėšomis finansuojamo Lietuvos prekės ženklo projekto vertė - 1,14 mln. litų. Kūrybiniam etapui skirta 214 tūkst. litų.

BNS

BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Šią savaitę paskelbus preliminarų Lietuvos prekės ženklą, vėl pasigirdo abejonių dėl jo idėjos autentiškumo.

Tuo suabejojo viešoji įstaiga Naujosios viešosios vadybos institutas, teigiantis, kad ženklo idėja analogiška vieno iš jų naudojamų tyrimų logotipų idėjai, o pats prekės ženklas primena šį logotipą.

"Panašumų yra, ypač koncepciniu lygmeniu: penkios keturkampės įvairių spalvų figūros, perdengiančios viena kitą. Mūsų logotipe jos simbolizuoja penkis regionus, kurie bendradarbiaudami vienas su kitu vykdo savo regiono plėtros politiką, pavyzdžiui, puoselėja žemaitišką kalbėseną", - penktadienį išplatintame pranešime cituojamas instituto vadovas Chorstas Klausas.

Pasak jo, skiriasi tik spalvos, figūrų išdėstymas bei tai, jog Lietuvos prekės ženkle ant iš keturkampių figūrų sudėliotos šalies formos įrašytas Lietuvos vardas.

"Mūsų logotipe Lietuvos vardas buvo po figūromis", - teigė viešosios įstaigos vadovas.

C.Klausas teigia dar nežinantis, kokių veiksmų imsis.

"Pradžioje informuosime konkursą organizavusią įstaigą bei spręsime dėl tolesnių veiksmų. Nenorime galimų nesklandumų nei sau, nei Lietuvos prekės ženklo kūrėjams, kurie sukūrė išties gražų ženklą. Gaila, jog organizatoriai nepasimokė iš ankstesnių klaidų ir nesudarė sąlygų jų išvengti", - sakė jis.

Preliminarų Lietuvos prekės ženklą iš dviejų geriausių variantų trečiadienį išrinko Lietuvos turizmo plėtros agentūros (LTPA) sudaryta komisija. Jame vaizduojamos netaisyklingos formos ir skirtingų spalvų daugiakampiuose išsibarsčiusios raidės, sudarančios žodį "Lithuania".

Kas sukūrė ženklą, kol kas neskelbiama. Ar išrinktasis ženklas taps konkurso laimėtoju, paaiškės pirmadienį.

Lietuvos prekių ženklas renkamas jau antrą kartą. Pernai liepą preliminariu nugalėtoju paskelbtas reklamos agentūros "DDB Vilnius" sukurtas prekės ženklas. Tačiau vėliau pastebėta, kad jame pavaizduotas medelis panašus į Kanados Londono miestelio simbolį. Nors ekspertai nustatė, kad "DDB Vilnius" pasiūlytas projektas nėra plagiatas, konkursą nuspręsta rengti iš naujo.

Europos Sąjungos lėšomis finansuojamo Lietuvos prekės ženklo projekto vertė - 1,14 mln. litų. Kūrybiniam etapui skirta 214 tūkst. litų.

BNS

BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: