Naujas įstatymas JK draus netikras reklamas - Anglija.lt
 

Naujas įstatymas JK draus netikras reklamas 

Socialinės žiniasklaidos svetainės ir paieškos sistemos netrukus turės sustabdyti mokamų apgaulingų skelbimų rodymą.

Tai – Saugos internete įstatymo projekto dalis – svarbus teisės aktas, kuriuo siekiama nustatyti, kaip svetainės tvarko kenksmingą turinį. Kampanijų grupės teigia, kad tapimas sukčių auka gali sukelti tiek finansinį, tiek emocinį poveikį.

Vyriausybė taip pat pradeda konsultacijas dėl interneto reklamos reguliavimo. Pagal naują teisinę prievolę, platformos turės blokuoti internete rodomus skelbimus ir pašalintų juos, jei jie visgi atsirastų. Šia idėja siekiama geriau apsaugoti žmones nuo sukčiavimo, kai nusikaltėliai apsimetinėja įžymybėmis ar įmonėmis, kad pavogtų asmens duomenis, prekiautų nesaugiomis finansinėmis investicijomis ar įsilaužtų į banko sąskaitas.

Kultūros sekretorė Nadine Dorries sakė: „Mes taip pat skelbiame platesnių taisyklių, susijusių su reklama internete, peržiūrą, siekdami užtikrinti, kad pramonės praktika būtų atskaitinga, skaidri ir etiška – kad žmonės galėtų pasitikėti tuo, ką mato reklamuojamą, ir atskirtų faktus nuo melo“.

Socialinės žiniasklaidos svetainės ir paieškos sistemos netrukus turės sustabdyti mokamų apgaulingų skelbimų rodymą.

Tai – Saugos internete įstatymo projekto dalis – svarbus teisės aktas, kuriuo siekiama nustatyti, kaip svetainės tvarko kenksmingą turinį. Kampanijų grupės teigia, kad tapimas sukčių auka gali sukelti tiek finansinį, tiek emocinį poveikį.

Vyriausybė taip pat pradeda konsultacijas dėl interneto reklamos reguliavimo. Pagal naują teisinę prievolę, platformos turės blokuoti internete rodomus skelbimus ir pašalintų juos, jei jie visgi atsirastų. Šia idėja siekiama geriau apsaugoti žmones nuo sukčiavimo, kai nusikaltėliai apsimetinėja įžymybėmis ar įmonėmis, kad pavogtų asmens duomenis, prekiautų nesaugiomis finansinėmis investicijomis ar įsilaužtų į banko sąskaitas.

Kultūros sekretorė Nadine Dorries sakė: „Mes taip pat skelbiame platesnių taisyklių, susijusių su reklama internete, peržiūrą, siekdami užtikrinti, kad pramonės praktika būtų atskaitinga, skaidri ir etiška – kad žmonės galėtų pasitikėti tuo, ką mato reklamuojamą, ir atskirtų faktus nuo melo“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: