9 iš 10 traukinių Britanijoje atvyksta laiku - Anglija.lt
 

9 iš 10 traukinių Britanijoje atvyksta laiku 

Grūstimis vagonuose ir priverstiniu stovėjimu nepatenkinti keleiviai gali pasidžiaugti bent tuo, kad didžioji dauguma traukinių Didžiojoje Britanijoje, bent jau šių metų liepos – rugsėjo mėnesiais kursavo pagal grafiką. Iš viso 90,8 procento jų atvyko punktualiai, o tai yra geresni rezultatai nei tuo pačiu metu 2006 metais. Tuomet 88,5 procentai visų reisų keleivius vežė punktualiai.

Iš dvidešimties bendrovių, vykdančių keleivių pervežimus geležinkeliais, vos penkios nepasiekė 90 procentų punktualumo ribos ir tik viena bendrovė nepagerino rezultatų palyginus su pernykščiais rodikliais.

Rytinėje Britanijos pakrantėje veikusi, tačiau neseniai savo valdomą frančizę praradusi, bendrovė GNER šiemet pasiekė prasčiausius rezultatus – trijų mėnesių laikotarpiu 17,5 procento jos traukinių vėlavo. Keliaujančiuosius šiemet geriausiai aptarnavo įmonė Merseyrail, kuri dirbo 95,5 procentų punktualumu bei Londone ir Essexe veikianti bendrovė c2c – 94,8 procento.

Tiesa, geležinkelių industrijoje, terminas „pagal grafiką“ reiškia, kad traukinys atvyksta dešimties minučių bėgyje, tad nežymūs vėlavimai vis tik yra nuolatinis keliaujančiųjų palydovas.

Anglija.lt

Grūstimis vagonuose ir priverstiniu stovėjimu nepatenkinti keleiviai gali pasidžiaugti bent tuo, kad didžioji dauguma traukinių Didžiojoje Britanijoje, bent jau šių metų liepos – rugsėjo mėnesiais kursavo pagal grafiką. Iš viso 90,8 procento jų atvyko punktualiai, o tai yra geresni rezultatai nei tuo pačiu metu 2006 metais. Tuomet 88,5 procentai visų reisų keleivius vežė punktualiai.

Iš dvidešimties bendrovių, vykdančių keleivių pervežimus geležinkeliais, vos penkios nepasiekė 90 procentų punktualumo ribos ir tik viena bendrovė nepagerino rezultatų palyginus su pernykščiais rodikliais.

Rytinėje Britanijos pakrantėje veikusi, tačiau neseniai savo valdomą frančizę praradusi, bendrovė GNER šiemet pasiekė prasčiausius rezultatus – trijų mėnesių laikotarpiu 17,5 procento jos traukinių vėlavo. Keliaujančiuosius šiemet geriausiai aptarnavo įmonė Merseyrail, kuri dirbo 95,5 procentų punktualumu bei Londone ir Essexe veikianti bendrovė c2c – 94,8 procento.

Tiesa, geležinkelių industrijoje, terminas „pagal grafiką“ reiškia, kad traukinys atvyksta dešimties minučių bėgyje, tad nežymūs vėlavimai vis tik yra nuolatinis keliaujančiųjų palydovas.

Anglija.lt

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: