Anglijos rinktinė ir Pasaulio futbolo čempionatas: daug alaus, dešrelių, liemenių ir televizorių - Anglija.lt
 

Anglijos rinktinė ir Pasaulio futbolo čempionatas: daug alaus, dešrelių, liemenių ir televizorių 

Anglijos futbolo rinktinė trečiadienį žais su kroatais dėl vietos Pasaulio futbolo čempionato finale. Ir rinktinės keliavimo link geriausiųjų pasaulyje titulo efektas itin jaučiamas šalies aludėse, gatvėse ir prekybos centruose.

Britanijos alaus gamintojų ir aludžių asociacija prognozuoja, kad Anglijos ir Kroatijos rinktinių mūšis bus žiūrimiausias įvykis per pastaruosius kelis dešimtmečius, o per jį bus papildomai parduota 10 mln. pintų alaus.

Skaičiuojama, kad vien tik grupės rungtynės leido Britanijos ekonomikai papildomai gauti iki £30 mln. Vien tik per Anglijos ir Tuniso susitikimą pardavimai aludėse šoktelėjo 33 proc. O per visą birželį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu prieš metus, pardavimai išaugo 9,5 proc. Iš viso per turnyrą iki šiol buvo parduota 30 mln. pintų alaus.

Futbolo pergales JK gyventojai švenčia ir keldami bokalus ir taures namuose. „Tesco“ skaičiuoja, kad per savaitę iki futbolo čempionato finalo parduos daugiau nei 50 mln. alaus ir sidro butelių ir skardinių, beveik 6 mln. butelių vyno bei 7,5 mln. dešrelių ir mėsainių.

Prekybos tinklai skelbia, kad dėl futbolo išaugo dešrelių ir mėsainių pardavimai, parduota ir gerokai daugiau prekių, skirtų kepsniams kepti.

O „John Lewis“ skelbia, kad gerokai išaugo televizorių pardavimai. Per Pasaulio futbolo čempionato atidarymo dieną jų pardavimai šoktelėjo 140 proc.

Savi ruožtu drabužių parduotuvės džiaugiasi išaugusiais liemenių pardavimais. Manoma, kad tam įtakos turėjo Anglijos rinktinės treneris Garethas Southgate'as, kuris puošiasi būtent čia garderobo detale. „Marks and Spencer“ skelbia, kad liemenių pardavimai išaugo 35 proc.

Anglijos futbolo rinktinė trečiadienį žais su kroatais dėl vietos Pasaulio futbolo čempionato finale. Ir rinktinės keliavimo link geriausiųjų pasaulyje titulo efektas itin jaučiamas šalies aludėse, gatvėse ir prekybos centruose.

Britanijos alaus gamintojų ir aludžių asociacija prognozuoja, kad Anglijos ir Kroatijos rinktinių mūšis bus žiūrimiausias įvykis per pastaruosius kelis dešimtmečius, o per jį bus papildomai parduota 10 mln. pintų alaus.

Skaičiuojama, kad vien tik grupės rungtynės leido Britanijos ekonomikai papildomai gauti iki £30 mln. Vien tik per Anglijos ir Tuniso susitikimą pardavimai aludėse šoktelėjo 33 proc. O per visą birželį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu prieš metus, pardavimai išaugo 9,5 proc. Iš viso per turnyrą iki šiol buvo parduota 30 mln. pintų alaus.

Futbolo pergales JK gyventojai švenčia ir keldami bokalus ir taures namuose. „Tesco“ skaičiuoja, kad per savaitę iki futbolo čempionato finalo parduos daugiau nei 50 mln. alaus ir sidro butelių ir skardinių, beveik 6 mln. butelių vyno bei 7,5 mln. dešrelių ir mėsainių.

Prekybos tinklai skelbia, kad dėl futbolo išaugo dešrelių ir mėsainių pardavimai, parduota ir gerokai daugiau prekių, skirtų kepsniams kepti.

O „John Lewis“ skelbia, kad gerokai išaugo televizorių pardavimai. Per Pasaulio futbolo čempionato atidarymo dieną jų pardavimai šoktelėjo 140 proc.

Savi ruožtu drabužių parduotuvės džiaugiasi išaugusiais liemenių pardavimais. Manoma, kad tam įtakos turėjo Anglijos rinktinės treneris Garethas Southgate'as, kuris puošiasi būtent čia garderobo detale. „Marks and Spencer“ skelbia, kad liemenių pardavimai išaugo 35 proc.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: