Apklausa JK atskleidė nešvariausią aviakompaniją - Anglija.lt
 

Apklausa JK atskleidė nešvariausią aviakompaniją 

Apklausa JK atskleidė nešvariausią aviakompaniją
123RF nuotr.

Didžiojoje Britanijoje „Which? Travel“ organizacijos atlikta beveik 8000 keliautojų apklausa atskleidė aviakompaniją, kurią žmonės laiko nešvariausia.

Pasirodo, kad tik mažiau nei pusė (42 proc.) keliautojų teigiamai įvertino švarą Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ lėktuvuose. Todėl ši aviakompanija buvo pripažinta nešvariausia.

Palyginimui, apklausa parodė, kad vidutiniškai aštuoni iš dešimties (81 proc.) keliautojų, kurie skrido 42-iomis avialinijomis, teigiamai įvertino švarą lėktuvuose. Tačiau „Ryanair“ klientai buvo nepatenkinti: 24 proc. teigė, kad lėktuvuose buvo nešvaru.

„Which?“ tyrėjas panaudojo ultravioletinę lempą, kad ištirtų švarą „Ryanair“ lėktuve. Įlipęs į lėktuvą jis aptiko riebalų dėmių ant atlenkiamų stalelių, purvo ant galvos atlošų bei dulkių prie lango užsklandos.

„Vis didesni ir didesni keleivių srautai yra vienas dalykas, tačiau visiškai nepriimtina, kad kai kurios aviakompanijos mažina išlaidas kalbant apie lėktuvų švarą. Ir visai nesvarbu, kaip pigiai kainavo lėktuvo bilietas“, – sakė „Which? Travel“ redaktorius Rory Bolandas.

„Galite imtis kelių priemonių. Arba kitą kartą rinkitės aviakompanija, kuri rūpinasi švara, arba apsiginkluokite kokiomis nors antibakterinėmis servetėlėmis. Jeigu skrisite su „Ryanair“, gali prireikti ir apsauginio kostiumo.“

Nors „Ryanair“ nebuvo vienintelė kritikos sulaukusi aviakompanija, jos įvertinimas buvo gerokai prastesnis už kitas. Keleiviai taip pat nebuvo patenkinti ir „WizzAir“: tik šeši iš dešimties (62 proc.) šios aviakompanijos klientų nurodė, kad lėktuvuose buvo švaru.

63 proc. įvertinimo sulaukė ir „Vueling“ ir „Iberia“. Maždaug du trečdaliai (68 proc.) „easyJet“ keleivių nurodė, kad švara buvo „gera“, „labai gera“ ar „puiki“.

„British Airways“ surinko 78 proc. O geriausiai buvo įvertintos aviakompanijos „Air New Zealand“ (97%), „Singapore Airlines“ (96%), „Emirates“ (95%), „Qatar Airways“ (95%), „Cathay Pacific“ (94%) ir „Swiss“ (94%).

Beje, pernai kanadiečių laidos „Marketplace“ žurnalistai atliko tyrimą ir paskelbė šiurpinančių rezultatų dėl bakterijų ir pelėsių, kurių aptiko lėktuvuose. Jie paėmė daugiau nei šimtą mėginių aštuoniolikos skrydžių Kanadoje metu ir nustatė, kad galvos atlošai buvo nešvariausia vieta lėktuve.

„Which?“ pataria skrendant lėktuvu nusiplauti rankas prieš valgant, naudoti rankų dezinfekantą ir vengti liesti akis, burną ir nosį skrydžio metu.

Apklausa JK atskleidė nešvariausią aviakompaniją
123RF nuotr.

Didžiojoje Britanijoje „Which? Travel“ organizacijos atlikta beveik 8000 keliautojų apklausa atskleidė aviakompaniją, kurią žmonės laiko nešvariausia.

Pasirodo, kad tik mažiau nei pusė (42 proc.) keliautojų teigiamai įvertino švarą Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ lėktuvuose. Todėl ši aviakompanija buvo pripažinta nešvariausia.

Palyginimui, apklausa parodė, kad vidutiniškai aštuoni iš dešimties (81 proc.) keliautojų, kurie skrido 42-iomis avialinijomis, teigiamai įvertino švarą lėktuvuose. Tačiau „Ryanair“ klientai buvo nepatenkinti: 24 proc. teigė, kad lėktuvuose buvo nešvaru.

„Which?“ tyrėjas panaudojo ultravioletinę lempą, kad ištirtų švarą „Ryanair“ lėktuve. Įlipęs į lėktuvą jis aptiko riebalų dėmių ant atlenkiamų stalelių, purvo ant galvos atlošų bei dulkių prie lango užsklandos.

„Vis didesni ir didesni keleivių srautai yra vienas dalykas, tačiau visiškai nepriimtina, kad kai kurios aviakompanijos mažina išlaidas kalbant apie lėktuvų švarą. Ir visai nesvarbu, kaip pigiai kainavo lėktuvo bilietas“, – sakė „Which? Travel“ redaktorius Rory Bolandas.

„Galite imtis kelių priemonių. Arba kitą kartą rinkitės aviakompanija, kuri rūpinasi švara, arba apsiginkluokite kokiomis nors antibakterinėmis servetėlėmis. Jeigu skrisite su „Ryanair“, gali prireikti ir apsauginio kostiumo.“

Nors „Ryanair“ nebuvo vienintelė kritikos sulaukusi aviakompanija, jos įvertinimas buvo gerokai prastesnis už kitas. Keleiviai taip pat nebuvo patenkinti ir „WizzAir“: tik šeši iš dešimties (62 proc.) šios aviakompanijos klientų nurodė, kad lėktuvuose buvo švaru.

63 proc. įvertinimo sulaukė ir „Vueling“ ir „Iberia“. Maždaug du trečdaliai (68 proc.) „easyJet“ keleivių nurodė, kad švara buvo „gera“, „labai gera“ ar „puiki“.

„British Airways“ surinko 78 proc. O geriausiai buvo įvertintos aviakompanijos „Air New Zealand“ (97%), „Singapore Airlines“ (96%), „Emirates“ (95%), „Qatar Airways“ (95%), „Cathay Pacific“ (94%) ir „Swiss“ (94%).

Beje, pernai kanadiečių laidos „Marketplace“ žurnalistai atliko tyrimą ir paskelbė šiurpinančių rezultatų dėl bakterijų ir pelėsių, kurių aptiko lėktuvuose. Jie paėmė daugiau nei šimtą mėginių aštuoniolikos skrydžių Kanadoje metu ir nustatė, kad galvos atlošai buvo nešvariausia vieta lėktuve.

„Which?“ pataria skrendant lėktuvu nusiplauti rankas prieš valgant, naudoti rankų dezinfekantą ir vengti liesti akis, burną ir nosį skrydžio metu.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: