Bankrutavo JK aviakompanija „Flybe“, keleiviams nurodoma nevykti į oro uostus - Anglija.lt
 

Bankrutavo JK aviakompanija „Flybe“, keleiviams nurodoma nevykti į oro uostus 

Bankrutavo Didžiosios Britanijos aviakompanija „Flybe“. Pradėta šios įmonės bankroto administravimo procedūra, darbo neteks 2 tūkst. žmonių. Bendrovė nutraukia veikla, nes naujausias mėginimas užsitikrinti finansinę paramą žlugo.

Exeteryje registruota aviakompanija nurodo, kad jos veiklą paveikė dėl koronaviruso smukusi kelionių lėktuvais paklausa. Virusą kompanija iš dalies kaltina dėl savo bankroto.

Bendrovės tinklalapyje keleiviams nurodoma „nevykti į oro uostą“, nebent keleiviai suderino alternatyvų skrydį. Bendrovės vadovas Markas Andersonas sako „labai apgailestaujantis“ dėl bendrovės žlugimo.

„Nepaisant visų mūsų pastangų, dabar neturime kito pasirinkimo, nes mums nepavyko rasti efektyvaus sprendimo, kuris būtų leidęs mums toliau veikti“, – sakė M. Andersonas.

Skelbiama, kad tiesiogiai iš kompanijos bilietus pirkusiems keleiviams nebus taikoma kelionių sektoriaus draudimo fondo (Atol) apsauga. Tačiau jeigu bilietai buvo pirkti per kelionių agentą ar jokią trečią šalį, žmonėms yra galimybių susigrąžinti pinigus. Taip pat kai kurie žmonės gali susigrąžinti pinigus, jeigu mokėjo kredito kortele ar kai kuriomis debeto kortelėmis.

Bankrutavo Didžiosios Britanijos aviakompanija „Flybe“. Pradėta šios įmonės bankroto administravimo procedūra, darbo neteks 2 tūkst. žmonių. Bendrovė nutraukia veikla, nes naujausias mėginimas užsitikrinti finansinę paramą žlugo.

Exeteryje registruota aviakompanija nurodo, kad jos veiklą paveikė dėl koronaviruso smukusi kelionių lėktuvais paklausa. Virusą kompanija iš dalies kaltina dėl savo bankroto.

Bendrovės tinklalapyje keleiviams nurodoma „nevykti į oro uostą“, nebent keleiviai suderino alternatyvų skrydį. Bendrovės vadovas Markas Andersonas sako „labai apgailestaujantis“ dėl bendrovės žlugimo.

„Nepaisant visų mūsų pastangų, dabar neturime kito pasirinkimo, nes mums nepavyko rasti efektyvaus sprendimo, kuris būtų leidęs mums toliau veikti“, – sakė M. Andersonas.

Skelbiama, kad tiesiogiai iš kompanijos bilietus pirkusiems keleiviams nebus taikoma kelionių sektoriaus draudimo fondo (Atol) apsauga. Tačiau jeigu bilietai buvo pirkti per kelionių agentą ar jokią trečią šalį, žmonėms yra galimybių susigrąžinti pinigus. Taip pat kai kurie žmonės gali susigrąžinti pinigus, jeigu mokėjo kredito kortele ar kai kuriomis debeto kortelėmis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: