Britanijoje uždrausta reklamuoti žmones „nurenginėjančią“ programėlę - Anglija.lt
 

Britanijoje uždrausta reklamuoti žmones „nurenginėjančią“ programėlę 

D. Britanijoje buvo uždrausta reklamuoti mobiliąją programėlę, leisdavusią išvysti prieš žmogų stovinčią moterį be rūbų. Minėta programinė įranga buvo pripažinta kaip žeminanti moteris, rašo leidinys The Guardian.

Viskas prasidėjo nuo to, jog per televiziją buvo pradėta reklamuoti programa Nude Scanner, dėl kurios buvo gauti skundai iš daugiau nei dvidešimties asmenų. Televizijos žiūrovai skundėsi, kad reklaminiame vaizdo klipe moterys yra žeminamos, be to, reklamą gali pamatyti nepilnamečiai.

Reklamoje buvo kalbama, kad programa suteikia galimybę linksmai pasijuokti iš draugų, juos įtikinant, kad išmaniojo telefono vartotojas juos mato nuogus.

D. Britanijos Reklamos normų valdyba uždraudė šį vaizdo klipą motyvuodama tuo, jog programėlė skatina žmones nužiūrinėti žmones nuogus, pasitelkiant telefono kamerą. Šiuo atveju auditorijos dėmesys sufokusuojamas ties moters modeliu, o tai verčia teigti, kad tokiu būdu gražiosios lyties atstovės yra žeminamos.

Taip pat buvo konstatuota, jog tokia reklama gali smarkiai paveikti mažų vaikų pasaulėžiūrą, kuris prisimins neigiamą pranešimą, kurį siunčia dabar jau uždrausta reklama.


D. Britanijoje buvo uždrausta reklamuoti mobiliąją programėlę, leisdavusią išvysti prieš žmogų stovinčią moterį be rūbų. Minėta programinė įranga buvo pripažinta kaip žeminanti moteris, rašo leidinys The Guardian.

Viskas prasidėjo nuo to, jog per televiziją buvo pradėta reklamuoti programa Nude Scanner, dėl kurios buvo gauti skundai iš daugiau nei dvidešimties asmenų. Televizijos žiūrovai skundėsi, kad reklaminiame vaizdo klipe moterys yra žeminamos, be to, reklamą gali pamatyti nepilnamečiai.

Reklamoje buvo kalbama, kad programa suteikia galimybę linksmai pasijuokti iš draugų, juos įtikinant, kad išmaniojo telefono vartotojas juos mato nuogus.

D. Britanijos Reklamos normų valdyba uždraudė šį vaizdo klipą motyvuodama tuo, jog programėlė skatina žmones nužiūrinėti žmones nuogus, pasitelkiant telefono kamerą. Šiuo atveju auditorijos dėmesys sufokusuojamas ties moters modeliu, o tai verčia teigti, kad tokiu būdu gražiosios lyties atstovės yra žeminamos.

Taip pat buvo konstatuota, jog tokia reklama gali smarkiai paveikti mažų vaikų pasaulėžiūrą, kuris prisimins neigiamą pranešimą, kurį siunčia dabar jau uždrausta reklama.


 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: