„British Airways“ ir toliau mėgina atstatyti savo užlūžusių kompiuterinių sistemų darbą - Anglija.lt
 

„British Airways“ ir toliau mėgina atstatyti savo užlūžusių kompiuterinių sistemų darbą 

Didžiosios Britanijos aviakompanija „British Airways“ ir toliau mėgina atkurti savo kompiuterinių sistemų darbą po to, kai dėl jų veiklos sutrikimo tūkstančiai žmonių visame pasaulyje įstrigo oro uostuose.

Bendrovė skelbia, kad artėja „prie normalaus darbo“ po to, kai esą elektros tiekimo sutrikimas privertė masiškai atšaukti skrydžius Heathrow ir Gatwick oro uostuose. Daugeliui žmonių teko nakvoti oro uostuose. Nemažai jų vis dar yra įstrigę oro uostuose.

Aviakompanija teigia, kad darbą sutrikdė elektros tiekimo sutrikimas. Iki šiol nė vienas „British Airways“ atstovas nepaaiškino, kodėl įvyko toks gedimas ir kodėl nebuvo pasirūpinta atsargine sistema. Kompanijos vadovas Alexas Cruzas tik tviteryje paskelbė kelis vaizdo įrašus, kuriuose atsiprašė už „siaubingą laiką, kurį teko praleisti keleiviams“.

Skrydžių atšaukimas ir vėlavimas šeštadienį paveikė tūkstančius keleivių Heathrow ir Gatwick oro uostuose. Sekmadienį jau buvo vykdomi skrydžiai iš Gatwick oro uosto. Tačiau daugiau nei trečdalis skrydžių iš Heathrow oro uosto, daugiausia nedidelio nuotolio, buvo atšaukti.

„British Airways“ dėl tokio chaoso kaltina elektros tiekimo sutrikimą. Tačiau IT ekspertai sako, kad toks sutrikimas neturėjo sukelti „nė mirktelėjimo“ duomenų centre. O jeigu taip ir atsitiko, tai turėjo būti įgyvendinimas nepaprastųjų situacijų planas. Greičiausiai darbuotojams trūko žinių, nes pastaraisiais metais vis daugiau IT paslaugų „British Airways“ perkėlė į Indiją.

Dar vienas ekspertas sako, kad galėjo būti taip, kad elektros tiekimas buvo atstatytas, tačiau keleivių duomenys nebuvo sinchronizuoti. Tai reiškia, kad bendrovei tiesiog liko masė duomenų apie keleivius, lėktuvus ir bagažą, kurių ji negali panaudoti.

Didžiosios Britanijos aviakompanija „British Airways“ ir toliau mėgina atkurti savo kompiuterinių sistemų darbą po to, kai dėl jų veiklos sutrikimo tūkstančiai žmonių visame pasaulyje įstrigo oro uostuose.

Bendrovė skelbia, kad artėja „prie normalaus darbo“ po to, kai esą elektros tiekimo sutrikimas privertė masiškai atšaukti skrydžius Heathrow ir Gatwick oro uostuose. Daugeliui žmonių teko nakvoti oro uostuose. Nemažai jų vis dar yra įstrigę oro uostuose.

Aviakompanija teigia, kad darbą sutrikdė elektros tiekimo sutrikimas. Iki šiol nė vienas „British Airways“ atstovas nepaaiškino, kodėl įvyko toks gedimas ir kodėl nebuvo pasirūpinta atsargine sistema. Kompanijos vadovas Alexas Cruzas tik tviteryje paskelbė kelis vaizdo įrašus, kuriuose atsiprašė už „siaubingą laiką, kurį teko praleisti keleiviams“.

Skrydžių atšaukimas ir vėlavimas šeštadienį paveikė tūkstančius keleivių Heathrow ir Gatwick oro uostuose. Sekmadienį jau buvo vykdomi skrydžiai iš Gatwick oro uosto. Tačiau daugiau nei trečdalis skrydžių iš Heathrow oro uosto, daugiausia nedidelio nuotolio, buvo atšaukti.

„British Airways“ dėl tokio chaoso kaltina elektros tiekimo sutrikimą. Tačiau IT ekspertai sako, kad toks sutrikimas neturėjo sukelti „nė mirktelėjimo“ duomenų centre. O jeigu taip ir atsitiko, tai turėjo būti įgyvendinimas nepaprastųjų situacijų planas. Greičiausiai darbuotojams trūko žinių, nes pastaraisiais metais vis daugiau IT paslaugų „British Airways“ perkėlė į Indiją.

Dar vienas ekspertas sako, kad galėjo būti taip, kad elektros tiekimas buvo atstatytas, tačiau keleivių duomenys nebuvo sinchronizuoti. Tai reiškia, kad bendrovei tiesiog liko masė duomenų apie keleivius, lėktuvus ir bagažą, kurių ji negali panaudoti.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: