Britų pensininkas pasipiktinęs: į „KFC“ atvykus vežimėliu, darbuotojai atsisakė aptarnauti - Anglija.lt
 

Britų pensininkas pasipiktinęs: į „KFC“ atvykus vežimėliu, darbuotojai atsisakė aptarnauti 

Neįgalus senjoras sako, kad patyrė diskriminaciją, kai Sheffieldo „KFC“ darbuotojai atsisakė aptarnauti jį vežimėlyje prie aptarnavimo automobiliu linijos.

71-metis David Irvingas atvyko į „drive-thru“ neįgaliesiems skirtu mopedu, turinčiu licenciją važiuoti gatvėmis. Užsisakęs vištienos gabaliukų, vyras buvo nustebintas: darbuotoja tiesiog uždarė langelį, sakydama, kad negali jo aptarnauti dėl kompanijos sveikatos ir saugumo nuostatų.

„Tai tiesiog diskriminacija“ – sako David. „Kai privažiavau, aptarnaujantis žmogus tiesiog uždarė langą. Mano mopedas apdraustas, jame yra stabdžių šviesos ir visa kita, ko gali reikėti“.

David naudoja mopedą, nes kenčia nuo artrito, problemų su keliais, silpnos širdies ir asbesto sukeltos ligos. Mopedas jam taip pat padeda su psichologinėmis problemomis, tokiomis kaip agorafobija ir depresija.

Į restorano vidų vyras nenorėjo užeiti dėl uždarų patalpų baimės.

Po įvykio vyras bandė skųstis, tačiau gavo atsaką, jog „KFC“ taisyklės neleidžia aptarnauti žmonių neįgaliųjų mopeduose, nes jie nėra apdrausti. D. Irvingas nori pasipriešinti kompanijai kuri, anot jo, skatina diskriminaciją.

„KFC“ viešame pranešime teigia: „nors ir suprantame žmonių nusivylimą, mūsų klientų saugumas eina pirmiausiai, todėl naudojantis aptarnavimo automobiliu linija aptarnaujame tik uždaras transporto priemones, tokias kaip automobiliai, furgonai ar autobusiukai. Jei klientas susiduria su sunkumais patekdamas į restoraną – mūsų darbuotojai visada padės“.

Neįgalus senjoras sako, kad patyrė diskriminaciją, kai Sheffieldo „KFC“ darbuotojai atsisakė aptarnauti jį vežimėlyje prie aptarnavimo automobiliu linijos.

71-metis David Irvingas atvyko į „drive-thru“ neįgaliesiems skirtu mopedu, turinčiu licenciją važiuoti gatvėmis. Užsisakęs vištienos gabaliukų, vyras buvo nustebintas: darbuotoja tiesiog uždarė langelį, sakydama, kad negali jo aptarnauti dėl kompanijos sveikatos ir saugumo nuostatų.

„Tai tiesiog diskriminacija“ – sako David. „Kai privažiavau, aptarnaujantis žmogus tiesiog uždarė langą. Mano mopedas apdraustas, jame yra stabdžių šviesos ir visa kita, ko gali reikėti“.

David naudoja mopedą, nes kenčia nuo artrito, problemų su keliais, silpnos širdies ir asbesto sukeltos ligos. Mopedas jam taip pat padeda su psichologinėmis problemomis, tokiomis kaip agorafobija ir depresija.

Į restorano vidų vyras nenorėjo užeiti dėl uždarų patalpų baimės.

Po įvykio vyras bandė skųstis, tačiau gavo atsaką, jog „KFC“ taisyklės neleidžia aptarnauti žmonių neįgaliųjų mopeduose, nes jie nėra apdrausti. D. Irvingas nori pasipriešinti kompanijai kuri, anot jo, skatina diskriminaciją.

„KFC“ viešame pranešime teigia: „nors ir suprantame žmonių nusivylimą, mūsų klientų saugumas eina pirmiausiai, todėl naudojantis aptarnavimo automobiliu linija aptarnaujame tik uždaras transporto priemones, tokias kaip automobiliai, furgonai ar autobusiukai. Jei klientas susiduria su sunkumais patekdamas į restoraną – mūsų darbuotojai visada padės“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: