Britų pora ketina elektromobiliu nuvažiuoti nuo vieno ašigalio iki kito - Anglija.lt
 

Britų pora ketina elektromobiliu nuvažiuoti nuo vieno ašigalio iki kito 

„Vienas iš dažniausių klausimų, kurių sulaukiame, yra kaip ketiname įkrauti automobilį poliariniuose regionuose, kur nėra jokio elektros šaltinio, – sakė Julie.– Šiame įrenginyje, kuris bus vežamas iš paskos, bus įrengta vėjo turbina ir dviguba saulės baterija, o atsinaujinantys energijos šaltiniai – vėjas ir saulė – bus naudojami automobiliui įkrauti. Tai bus tikrai sudėtinga ir novatoriška, ir to dar niekas nebuvo daręs.“

„Mūsų siekis yra išsklaidyti paplitusius mitus, kuriais tiki žmonės, kai klausia apie elektrines transporto priemones, pavyzdžiui, apie jų ridą ir tai, kaip toli jos gali nuvažiuoti. Automobilį išbandysime pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis – minusinėje temperatūroje ir dideliame karštyje, todėl iš tikrųjų išnaudosime visas automobilio galimybes ir stebėsime, kokios yra jo galimybės.“

„To dar nėra bandęs joks automobilis istorijoje, ir tikrai joks elektromobilis, – sakė Chrisas. – Žmonės gali manyti, kad dešimt mėnesių kelionė truks dėl automobilio ribotumo, tačiau taip nėra. Keliausime dešimt mėnesių, nes keliausime iš sezono į sezoną. Taigi vasaros sezono metu Arktyje naudosimės saulės energija, o Antarktidoje ekspedicijų sezonas yra gruodis. Ir tai taip pat yra 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę šviesi diena, kas mums padės gauti saulės energijos.“

Verta paminėti, kad tokie sunkumai šiai porai – ne naujiena. 2017 metais jie tapo pirmąja komanda, elektromobiliu įveikusia Mongolijos ralį – 16 tūkst. km) kelionę iš Londono į Mongoliją.

„Tai, kad įveikėme Mongolijos ralį, man suteikė pasitikėjimo, kad galime tai padaryti“, – sakė Julie.

„Vienas iš dažniausių klausimų, kurių sulaukiame, yra kaip ketiname įkrauti automobilį poliariniuose regionuose, kur nėra jokio elektros šaltinio, – sakė Julie.– Šiame įrenginyje, kuris bus vežamas iš paskos, bus įrengta vėjo turbina ir dviguba saulės baterija, o atsinaujinantys energijos šaltiniai – vėjas ir saulė – bus naudojami automobiliui įkrauti. Tai bus tikrai sudėtinga ir novatoriška, ir to dar niekas nebuvo daręs.“

„Mūsų siekis yra išsklaidyti paplitusius mitus, kuriais tiki žmonės, kai klausia apie elektrines transporto priemones, pavyzdžiui, apie jų ridą ir tai, kaip toli jos gali nuvažiuoti. Automobilį išbandysime pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis – minusinėje temperatūroje ir dideliame karštyje, todėl iš tikrųjų išnaudosime visas automobilio galimybes ir stebėsime, kokios yra jo galimybės.“

„To dar nėra bandęs joks automobilis istorijoje, ir tikrai joks elektromobilis, – sakė Chrisas. – Žmonės gali manyti, kad dešimt mėnesių kelionė truks dėl automobilio ribotumo, tačiau taip nėra. Keliausime dešimt mėnesių, nes keliausime iš sezono į sezoną. Taigi vasaros sezono metu Arktyje naudosimės saulės energija, o Antarktidoje ekspedicijų sezonas yra gruodis. Ir tai taip pat yra 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę šviesi diena, kas mums padės gauti saulės energijos.“

Verta paminėti, kad tokie sunkumai šiai porai – ne naujiena. 2017 metais jie tapo pirmąja komanda, elektromobiliu įveikusia Mongolijos ralį – 16 tūkst. km) kelionę iš Londono į Mongoliją.

„Tai, kad įveikėme Mongolijos ralį, man suteikė pasitikėjimo, kad galime tai padaryti“, – sakė Julie.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: