Daugelis JK gyventojų nesupranta savo gaunamų sąskaitų - Anglija.lt
 

Daugelis JK gyventojų nesupranta savo gaunamų sąskaitų 

Trys ketvirtadaliai vartotojų yra sumišę dėl savo sąskaitų už energiją, o aiškumo trūkumas padidina įtampą jas peržiūrint, rodo vartotojų grupės „Which?“ duomenys.

Aiškesnis tiekėjų bendravimas galėtų padėti sumažinti nerimą dėl sąskaitų, sakė „Which?“, po to, kai apklausa parodė, kad 48% vartotojų jas skaitydami patiria neigiamą emocinę reakciją, 47% jaučia stresą, o 49% jautė nerimą ilgesnį laiką.

„Which?“ teigė, kad svarbu, jog klientai suprastų, už ką jų prašoma sumokėti ir kodėl, kad galėtų subalansuoti savo biudžetą ir jaustis tikri, kad jų sąskaitos yra tikslios. Siekdamas patikrinti sąskaitų aiškumą, prižiūrėtojas daugiau nei 2 000 sąskaitų mokėtojų perdavė „kontrolinę“ korespondenciją apie jų tiesioginio debeto padidinimą, remiantis šiuo metu energetikos įmonių siunčiamais elektroniniais laiškais.

„Which?“ laiške buvo pateiktos pagrindinės funkcijos, kad būtų lengviau suprasti, pvz., paprasta kalba, aiškiai paaiškinta, kodėl reikia keisti tiesioginio debeto sumą, ir naudojant suasmenintą vartotojo energijos suvartojimo diagramą. Beveik pusė vartotojų (45 %), gavusių laiškus, teisingai atsakė į klausimų rinkinį.

Trys ketvirtadaliai vartotojų yra sumišę dėl savo sąskaitų už energiją, o aiškumo trūkumas padidina įtampą jas peržiūrint, rodo vartotojų grupės „Which?“ duomenys.

Aiškesnis tiekėjų bendravimas galėtų padėti sumažinti nerimą dėl sąskaitų, sakė „Which?“, po to, kai apklausa parodė, kad 48% vartotojų jas skaitydami patiria neigiamą emocinę reakciją, 47% jaučia stresą, o 49% jautė nerimą ilgesnį laiką.

„Which?“ teigė, kad svarbu, jog klientai suprastų, už ką jų prašoma sumokėti ir kodėl, kad galėtų subalansuoti savo biudžetą ir jaustis tikri, kad jų sąskaitos yra tikslios. Siekdamas patikrinti sąskaitų aiškumą, prižiūrėtojas daugiau nei 2 000 sąskaitų mokėtojų perdavė „kontrolinę“ korespondenciją apie jų tiesioginio debeto padidinimą, remiantis šiuo metu energetikos įmonių siunčiamais elektroniniais laiškais.

„Which?“ laiške buvo pateiktos pagrindinės funkcijos, kad būtų lengviau suprasti, pvz., paprasta kalba, aiškiai paaiškinta, kodėl reikia keisti tiesioginio debeto sumą, ir naudojant suasmenintą vartotojo energijos suvartojimo diagramą. Beveik pusė vartotojų (45 %), gavusių laiškus, teisingai atsakė į klausimų rinkinį.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: