Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“ - Anglija.lt
 

Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“ 

Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“
123RF nuotr.

Artėjant kasmetiniams „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, Jungtinės Karalystės vartotojų interesus ginanti organizacija „Which?“ sako, kad visos tokios akcijos tėra ... akių dūmimas. Jos teigimu, labai retais atvejais pritaikoma reali akcija.

„Which?“ teigia, kad tik vienu iš dvidešimties atvejų prekės kaina realiai sumažėja. Pavyzdžiui, organizacija yra nustačiusi, kad pasibaigus „Juodojo penktadienio“ išpardavimams nemažai prekių būdavo net pigesnės.

„Which?“ pernai šešis mėnesius prieš „Juodąjį penktadienį“ ir šešis mėnesius po jo fiksavo 83 prekių kainas įvairiose parduotuvėse, įskaitant „Currys PC World“, „Amazon“ ir „John Lewis“. Tik keturios prekės per išpardavimus buvo pigesnės nei kitu metu. Šešios iš dešimties prekių buvo pigesnės ar kainavo tiek pat mažiausiai vieną dieną per šešių mėnesių laikotarpį iki išpardavimų.

Kalbant apie dviejų savaičių laikotarpį aplink patį „Juodąjį penktadienį“, įskaitant savaitę prieš ir savaitę po jo, trys ketvirtadaliai prekių buvo pigesni arba kainavo tiek pat šešis mėnesius po išpardavimų.

Nors „Which?“ nenustatė atvejų, kad mažmenininkai būtų pažeidę įstatymą, organizacijos tyrimas rodo, kad vadinamosios akcijos nėra jau tokios, kokios teigiama.

„Ne kartą esame parodę, kad prekybininkų per „Juodąjį penktadienį“ skelbiamos akcijos nėra tokios geros, kaip atrodo. Riboto laikotarpio išpardavimai gali būti geresnė galimybė įsigyti kažkokią prekę pigiau, tačiau nepasiduokite spaudimo taktikai per „Juodąjį penktadienį“, – vartotojus moko „Which?“ – Mūsų tyrimas rodo, kad ši populiarus prekybinis renginys viso labo tėra akių dūmimas ir pasiūlomos tik kelios realios akcijos.“

Žinoma, prekybininkai tokius teiginius neigia ir sako, kad pirkėjams siūlomos geriausios metų akcijos.

Dauguma „Juodojo penktadienio“ akcijų tėra akių dūmimas, sako „Which?“
123RF nuotr.

Artėjant kasmetiniams „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, Jungtinės Karalystės vartotojų interesus ginanti organizacija „Which?“ sako, kad visos tokios akcijos tėra ... akių dūmimas. Jos teigimu, labai retais atvejais pritaikoma reali akcija.

„Which?“ teigia, kad tik vienu iš dvidešimties atvejų prekės kaina realiai sumažėja. Pavyzdžiui, organizacija yra nustačiusi, kad pasibaigus „Juodojo penktadienio“ išpardavimams nemažai prekių būdavo net pigesnės.

„Which?“ pernai šešis mėnesius prieš „Juodąjį penktadienį“ ir šešis mėnesius po jo fiksavo 83 prekių kainas įvairiose parduotuvėse, įskaitant „Currys PC World“, „Amazon“ ir „John Lewis“. Tik keturios prekės per išpardavimus buvo pigesnės nei kitu metu. Šešios iš dešimties prekių buvo pigesnės ar kainavo tiek pat mažiausiai vieną dieną per šešių mėnesių laikotarpį iki išpardavimų.

Kalbant apie dviejų savaičių laikotarpį aplink patį „Juodąjį penktadienį“, įskaitant savaitę prieš ir savaitę po jo, trys ketvirtadaliai prekių buvo pigesni arba kainavo tiek pat šešis mėnesius po išpardavimų.

Nors „Which?“ nenustatė atvejų, kad mažmenininkai būtų pažeidę įstatymą, organizacijos tyrimas rodo, kad vadinamosios akcijos nėra jau tokios, kokios teigiama.

„Ne kartą esame parodę, kad prekybininkų per „Juodąjį penktadienį“ skelbiamos akcijos nėra tokios geros, kaip atrodo. Riboto laikotarpio išpardavimai gali būti geresnė galimybė įsigyti kažkokią prekę pigiau, tačiau nepasiduokite spaudimo taktikai per „Juodąjį penktadienį“, – vartotojus moko „Which?“ – Mūsų tyrimas rodo, kad ši populiarus prekybinis renginys viso labo tėra akių dūmimas ir pasiūlomos tik kelios realios akcijos.“

Žinoma, prekybininkai tokius teiginius neigia ir sako, kad pirkėjams siūlomos geriausios metų akcijos.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: