Dėl kibernetinio incidento „Royal Mail“ vėluoja tarptautiniai siuntiniai - Anglija.lt
 

Dėl kibernetinio incidento „Royal Mail“ vėluoja tarptautiniai siuntiniai 

„Royal Mail“ patiria didelį paslaugų sutrikimą savo tarptautinių eksporto paslaugų teikimui po kibernetinio incidento, skelbia „Standard“.

Bendrovė teigė laikinai negalinti išsiųsti eksportuojamų prekių, įskaitant laiškus ir siuntinius, į užsienio šalis. „Royal Mail“ atstovai pranešime spaudai rašė: „Mes paprašėme klientų laikinai nebeteikti jokių eksportuojamų prekių į tinklą, kol sunkiai dirbame, kad išspręstume problemą.

Kai kurie klientai gali susidurti su vėlavimu ar trikdžiais, kai prekės jau išsiųstos eksportuoti. Mūsų importo operacijos ir toliau teikia visas paslaugas su nedideliais vėlavimais.

Mūsų komandos dirba visą parą, kad išspręstų šį sutrikimą, ir mes informuosime klientus, kai tik turėsime daugiau informacijos. Nedelsdami pradėjome įvykio tyrimą ir dirbame su išorės ekspertais.

„Royal Mail“ patiria didelį paslaugų sutrikimą savo tarptautinių eksporto paslaugų teikimui po kibernetinio incidento, skelbia „Standard“.

Bendrovė teigė laikinai negalinti išsiųsti eksportuojamų prekių, įskaitant laiškus ir siuntinius, į užsienio šalis. „Royal Mail“ atstovai pranešime spaudai rašė: „Mes paprašėme klientų laikinai nebeteikti jokių eksportuojamų prekių į tinklą, kol sunkiai dirbame, kad išspręstume problemą.

Kai kurie klientai gali susidurti su vėlavimu ar trikdžiais, kai prekės jau išsiųstos eksportuoti. Mūsų importo operacijos ir toliau teikia visas paslaugas su nedideliais vėlavimais.

Mūsų komandos dirba visą parą, kad išspręstų šį sutrikimą, ir mes informuosime klientus, kai tik turėsime daugiau informacijos. Nedelsdami pradėjome įvykio tyrimą ir dirbame su išorės ekspertais.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: