Dėl „Royal Mail“ klaidų milijonai JK gyventojų susidūrė su problemomis - Anglija.lt
 

Dėl „Royal Mail“ klaidų milijonai JK gyventojų susidūrė su problemomis 

„Citizens Advice“ paragino reguliavimo instituciją „Ofcom“ ištirti „Royal Mail“ veiklą pastaraisiais metais ir „dar kartą pagalvoti, ar nereikėtų įmonei atsiskaityti už savo veiklą šventiniu laikotarpiu“. Ji taip pat paragino „Royal Mail“ atsisakyti bet kokio tolesnio pašto ženklų kainų kilimo „tuo metu, kai našumas toks prastas“.

„Citizens Advice“ vadovė Dame Clare Moriarty sakė: „Jau trečius metus iš eilės Royal Mail nuvilia vartotojus. Laiškų vėlavimas turi realių ir nerimą keliančių pasekmių, ypač tada, kai žmonės praleidžia medicininius apsilankymus arba pavėluoja apmokėti sąskaitas. „Royal Mail virtualus laiškų monopolis reiškia, kad „Ofcom“ turi imtis veiksmų, jog apsaugotų vartotojus nuo tolesnės žalos. Jis turi ištirti „Royal Mail“ prastos veiklos kultūrą ir nustoti leisti įmonei išsisukti per šventinį sezoną“.

„Citizens Advice“ paragino reguliavimo instituciją „Ofcom“ ištirti „Royal Mail“ veiklą pastaraisiais metais ir „dar kartą pagalvoti, ar nereikėtų įmonei atsiskaityti už savo veiklą šventiniu laikotarpiu“. Ji taip pat paragino „Royal Mail“ atsisakyti bet kokio tolesnio pašto ženklų kainų kilimo „tuo metu, kai našumas toks prastas“.

„Citizens Advice“ vadovė Dame Clare Moriarty sakė: „Jau trečius metus iš eilės Royal Mail nuvilia vartotojus. Laiškų vėlavimas turi realių ir nerimą keliančių pasekmių, ypač tada, kai žmonės praleidžia medicininius apsilankymus arba pavėluoja apmokėti sąskaitas. „Royal Mail virtualus laiškų monopolis reiškia, kad „Ofcom“ turi imtis veiksmų, jog apsaugotų vartotojus nuo tolesnės žalos. Jis turi ištirti „Royal Mail“ prastos veiklos kultūrą ir nustoti leisti įmonei išsisukti per šventinį sezoną“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: