Dvi JK energetikos kompanijos vartotojams išmokės 4 mln. svarų kompensacijų - Anglija.lt
 

Dvi JK energetikos kompanijos vartotojams išmokės 4 mln. svarų kompensacijų 

Nuo 2019 metų sausio iki 2022 metų spalio bendrovei „Good Energy“ permokėjo daugiau kaip 6900 klientų, o nuo 2022 metų spalio iki 2023 metų kovo bendrovei „Ovo“ permokėjo beveik 11 tūkst. klientų.

Nukentėję vartotojai iš abiejų bendrovių iš viso gaus 2,7 mln. svarų sterlingų, o dar 1,25 mln. svarų sterlingų atiteks pažeidžiamiems Jungtinės Karalystės klientams pagal „Ofgem“ savanoriško žalos atlyginimo fondą.

Vidutinė „Good Energy“ klientams išmokama suma sieks 109 svarus sterlingų, o „Ovo“ klientai gaus vidutiniškai 181 svarą sterlingų, teigė „Ofgem“.

Abu tiekėjai patys pranešė apie problemas „Ofgem“, todėl, pasak reguliavimo institucijos, kompensacijų paketai buvo mažesni, nei galėjo būti.

Abi bendrovės atsiprašė savo klientų.

Nuo 2019 metų sausio iki 2022 metų spalio bendrovei „Good Energy“ permokėjo daugiau kaip 6900 klientų, o nuo 2022 metų spalio iki 2023 metų kovo bendrovei „Ovo“ permokėjo beveik 11 tūkst. klientų.

Nukentėję vartotojai iš abiejų bendrovių iš viso gaus 2,7 mln. svarų sterlingų, o dar 1,25 mln. svarų sterlingų atiteks pažeidžiamiems Jungtinės Karalystės klientams pagal „Ofgem“ savanoriško žalos atlyginimo fondą.

Vidutinė „Good Energy“ klientams išmokama suma sieks 109 svarus sterlingų, o „Ovo“ klientai gaus vidutiniškai 181 svarą sterlingų, teigė „Ofgem“.

Abu tiekėjai patys pranešė apie problemas „Ofgem“, todėl, pasak reguliavimo institucijos, kompensacijų paketai buvo mažesni, nei galėjo būti.

Abi bendrovės atsiprašė savo klientų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: