„easyJet“ iš keleivių ketina imti mokestį iš naudojimąsi rankinio bagažo daiktadėžėmis 

„easyJet“ iš keleivių ketina imti mokestį iš naudojimąsi rankinio bagažo daiktadėžėmis
123RF nuotr.

Jungtinės Karalystės aviakompanija „easyJet“ antradienį pranešė apie planus pradėti imti iš keleivių mokestį už galimybę naudotis rankinio bagažo daiktadėžėmis. Taip pat nuo vasario 10 d. numatoma perpus sumažinti leidžiamo rankinio bagažo dydį.

Bendrovė nurodo, kad leis keleiviams įsinešti tik tokio dydžio rankinį bagažą, kuris telpa po sėdyne priešais. Už visą papildomą rankinį bagažą bus imamas iki £24 dydžio mokestis. Keleiviai, susimokėję už galimybę pasirinkti sėdėjimo vietą arba vietas, kuriose yra daugiau vietos kojoms, galės įsinešti „didelį rankinio bagažo vienetą“, kuris telpa į virš galvų esančią daiktadėžę.

Tokių priemonių aviakompanija buvo priversta imtis po to, kai praėjusį mėnesį pranešė, jog pirmą kartą per 25 metų istoriją patyrė £1,27 mlrd. nuostolį.

Klientams išsiųstame laiške „easyJet“ oficialiai nurodo bagažo taisykles keičianti siekdama „pagerinti punktualumą“. Tačiau toks sprendimas sukėlė tikrą pasipiktinimo bangą socialiniuose tinkluose, kur žmonės sakė, kad toks sprendimas padarytas „itin prastu metu“.

„easyJet“ iš keleivių ketina imti mokestį iš naudojimąsi rankinio bagažo daiktadėžėmis
123RF nuotr.

Jungtinės Karalystės aviakompanija „easyJet“ antradienį pranešė apie planus pradėti imti iš keleivių mokestį už galimybę naudotis rankinio bagažo daiktadėžėmis. Taip pat nuo vasario 10 d. numatoma perpus sumažinti leidžiamo rankinio bagažo dydį.

Bendrovė nurodo, kad leis keleiviams įsinešti tik tokio dydžio rankinį bagažą, kuris telpa po sėdyne priešais. Už visą papildomą rankinį bagažą bus imamas iki £24 dydžio mokestis. Keleiviai, susimokėję už galimybę pasirinkti sėdėjimo vietą arba vietas, kuriose yra daugiau vietos kojoms, galės įsinešti „didelį rankinio bagažo vienetą“, kuris telpa į virš galvų esančią daiktadėžę.

Tokių priemonių aviakompanija buvo priversta imtis po to, kai praėjusį mėnesį pranešė, jog pirmą kartą per 25 metų istoriją patyrė £1,27 mlrd. nuostolį.

Klientams išsiųstame laiške „easyJet“ oficialiai nurodo bagažo taisykles keičianti siekdama „pagerinti punktualumą“. Tačiau toks sprendimas sukėlė tikrą pasipiktinimo bangą socialiniuose tinkluose, kur žmonės sakė, kad toks sprendimas padarytas „itin prastu metu“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: