Emigrantų vaikai turėtų socializuotis ten, kur gyvena 

Bendrauja per „Skype“
Nuotolinis mokymas labai panašus į tradicinį: sudaromas tvarkaraštis, per konkrečią pamoką mokytojas prie kompiuterio sėdi Vilniuje, o mokiniai – ten, kur gyvena. Jeigu tuo metu dėl skirtingų laiko juostų ar kitų priežasčių mokinys negali dalyvauti pamokoje, užduotis ir specialioje mokomojoje terpėje esančią medžiagą gauna internetu.

Paklaustas, ar mokytojas gali netikėtai ko nors paklausti mokinio – patikrinti, ar jis netinginiauja, A.Daubaras sakė, jog tokia galimybė yra.
„Informacija dažniausiai keičiamasi susirašinėjant, tačiau konsultacijos vyksta per „Skype“ programą. Matydami vienas kitą mokinys ir mokytojas gali pasišnekėti ir spręsti uždavinius toliau“, – pasakojo mokyklos vadovas.

Derins nuotolinį ir tiesioginį mokymą
Viceministras sakė puikiai suprantantis tėvus, kurie išvykę metams, nenori savo vaikams streso ir pasirenka nuotolinį mokymą minėtoje nuotolinio mokymo programas siūlančioje Ozo mokykloje.

„Tačiau ir tokiam laikotarpiui būtų sveika vaikui eiti į paprastą tos šalies mokyklą – pažiūrėkime, kaip į Lietuvą atvykę užsieniečiai savo vaikus leidžia į mūsų mokyklas, kuriose dėstoma netgi lietuvių kalba, kad vaikai elementariausiai socializuotųsi“, – pateikė pavyzdį V.Bacys.

Ministerijos atstovo nuomone, tėvai, jei yra tikri, kad išvykę tik metams, gal gali rinktis ir Ozo vidurinėje mokykloje siūlomą nuotolinį mokymą, juolab, kad vyresnėse klasėse tokia galimybė yra.
„Tačiau ministerijai kur kas svarbiau pagalvoti, kaip įteisinti nuotolinį mokymą vietiniams vaikams, kurie, pvz., kelis mėnesius per metus norėtų mokytis savo mokykloje, o kai negali, neišsibraukdami iš savo mokyklos sąrašų, turėtų galimybę tęsti mokslą Vilniaus Ozo vidurinėje mokykloje“, – pabrėžė viceministras.

Ieva Urbonaitė

Anglija.lt

2010-04-27 / 14:27

Bendrauja per „Skype“
Nuotolinis mokymas labai panašus į tradicinį: sudaromas tvarkaraštis, per konkrečią pamoką mokytojas prie kompiuterio sėdi Vilniuje, o mokiniai – ten, kur gyvena. Jeigu tuo metu dėl skirtingų laiko juostų ar kitų priežasčių mokinys negali dalyvauti pamokoje, užduotis ir specialioje mokomojoje terpėje esančią medžiagą gauna internetu.

Paklaustas, ar mokytojas gali netikėtai ko nors paklausti mokinio – patikrinti, ar jis netinginiauja, A.Daubaras sakė, jog tokia galimybė yra.
„Informacija dažniausiai keičiamasi susirašinėjant, tačiau konsultacijos vyksta per „Skype“ programą. Matydami vienas kitą mokinys ir mokytojas gali pasišnekėti ir spręsti uždavinius toliau“, – pasakojo mokyklos vadovas.

Derins nuotolinį ir tiesioginį mokymą
Viceministras sakė puikiai suprantantis tėvus, kurie išvykę metams, nenori savo vaikams streso ir pasirenka nuotolinį mokymą minėtoje nuotolinio mokymo programas siūlančioje Ozo mokykloje.

„Tačiau ir tokiam laikotarpiui būtų sveika vaikui eiti į paprastą tos šalies mokyklą – pažiūrėkime, kaip į Lietuvą atvykę užsieniečiai savo vaikus leidžia į mūsų mokyklas, kuriose dėstoma netgi lietuvių kalba, kad vaikai elementariausiai socializuotųsi“, – pateikė pavyzdį V.Bacys.

Ministerijos atstovo nuomone, tėvai, jei yra tikri, kad išvykę tik metams, gal gali rinktis ir Ozo vidurinėje mokykloje siūlomą nuotolinį mokymą, juolab, kad vyresnėse klasėse tokia galimybė yra.
„Tačiau ministerijai kur kas svarbiau pagalvoti, kaip įteisinti nuotolinį mokymą vietiniams vaikams, kurie, pvz., kelis mėnesius per metus norėtų mokytis savo mokykloje, o kai negali, neišsibraukdami iš savo mokyklos sąrašų, turėtų galimybę tęsti mokslą Vilniaus Ozo vidurinėje mokykloje“, – pabrėžė viceministras.

Ieva Urbonaitė

 (Komentarų: 4)