„Mes svarstome įvairius variantus, – sakė „Eurotunnel“ operatorės „Getlink“ viešųjų ryšių direktorius Johnas Keefe'as. – Problema ta, kad patikrinimus turi atlikti Prancūzijos pasienio pareigūnas, ir tai negali būti pavesta subrangovams. Pagal dabartinius planus visi keliautojai turės išlipti iš automobilio, kad būtų patikrinti, o tai kelia papildomą riziką, kad žmonės vaikščios gyvo eismo eilėse. Pirmą kartą per valandą reikėtų apdoroti nuo 1600 iki 1700 keleivių. Tai neįmanoma užduotis mūsų turimoje erdvėje.“
ES atidėjo planus griežtinti atvykimo tvarką, 7 eurų vizos bus įvestos tik kitąmet
„Mes svarstome įvairius variantus, – sakė „Eurotunnel“ operatorės „Getlink“ viešųjų ryšių direktorius Johnas Keefe'as. – Problema ta, kad patikrinimus turi atlikti Prancūzijos pasienio pareigūnas, ir tai negali būti pavesta subrangovams. Pagal dabartinius planus visi keliautojai turės išlipti iš automobilio, kad būtų patikrinti, o tai kelia papildomą riziką, kad žmonės vaikščios gyvo eismo eilėse. Pirmą kartą per valandą reikėtų apdoroti nuo 1600 iki 1700 keleivių. Tai neįmanoma užduotis mūsų turimoje erdvėje.“
(Komentarų: 0)
Komentarai