Heathrow oro uosto plėtra: bus keičiamos kelių trasos, upių vagos - Anglija.lt
 

Heathrow oro uosto plėtra: bus keičiamos kelių trasos, upių vagos 

Londono Heathrow oro uostas pristatė prieštaringai vertinamus savo plėtros planus, kurie yra vertinami £30 mlrd. Pagal šį planą bus ne tik nutiestas trečiasis pakilimo-nusileidimo takas, bet ir pakeistos kelių trasos bei upių vagos.

Projektas bus įgyvendinamas keturiais etapais. Pirmasis etapas kainuos £14 mlrd. Per dešimt metų ketinama M25 greitkelį nukreipti į tunelį po naujuoju taku, pakeisti upių vagas ir pakeisti vietos kelių trasas. Tokia plėtra yra skirta padidinti oro uosto keleivių aptarnavimo pajėgumus iki 130 mln. keleivių per metus nuo dabar esamų maždaug 78 mln.

Oro uosto plėtros planai pastaruosius kelerius metus buvo aršių diskusijų objektu. Tačiau dabar planuojamas statybas pradėti 2022 metais, o trečiasis takas bus nutiestas iki maždaug 2026 metų. Naujus terminalus ketinama pastatyti iki maždaug 2050 metų.

Taip pat ketinama pastatyti naujų viešbučių ir biurų pastatų bei daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę prie ketvirtojo terminalo. Deja, teks nugriauti 761 namą ir perkelti visą Longfordo kaimelį. Savininkams žadama sumokėti visą rinkos vertę bei primokėti dar 25 proc.

Valdžia teigia, kad šis projektas suteiks rimtą paspirtį šalies ekonomikai po „Brexit“ ir iki 2030 metų leis sukurti iki 114 tūkst. darbo vietų.

„Plėtra neturi būti vykdoma bet kokia kaina, – pabrėžė Heathrow oro uosto plėtros direktorė ma Gilthorpe. – Štai kodėl mes bendradarbiaujame su oro uosto partneriais vietos bendruomenėse ir vyriausybėje, kad užtikrintume, jog mūsų planai parodys, kad galime augti tvariai ir atsakingai. Ypač didelį dėmesį ketiname skirti aplinkosaugos klausimams.“

Londono Heathrow oro uostas pristatė prieštaringai vertinamus savo plėtros planus, kurie yra vertinami £30 mlrd. Pagal šį planą bus ne tik nutiestas trečiasis pakilimo-nusileidimo takas, bet ir pakeistos kelių trasos bei upių vagos.

Projektas bus įgyvendinamas keturiais etapais. Pirmasis etapas kainuos £14 mlrd. Per dešimt metų ketinama M25 greitkelį nukreipti į tunelį po naujuoju taku, pakeisti upių vagas ir pakeisti vietos kelių trasas. Tokia plėtra yra skirta padidinti oro uosto keleivių aptarnavimo pajėgumus iki 130 mln. keleivių per metus nuo dabar esamų maždaug 78 mln.

Oro uosto plėtros planai pastaruosius kelerius metus buvo aršių diskusijų objektu. Tačiau dabar planuojamas statybas pradėti 2022 metais, o trečiasis takas bus nutiestas iki maždaug 2026 metų. Naujus terminalus ketinama pastatyti iki maždaug 2050 metų.

Taip pat ketinama pastatyti naujų viešbučių ir biurų pastatų bei daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę prie ketvirtojo terminalo. Deja, teks nugriauti 761 namą ir perkelti visą Longfordo kaimelį. Savininkams žadama sumokėti visą rinkos vertę bei primokėti dar 25 proc.

Valdžia teigia, kad šis projektas suteiks rimtą paspirtį šalies ekonomikai po „Brexit“ ir iki 2030 metų leis sukurti iki 114 tūkst. darbo vietų.

„Plėtra neturi būti vykdoma bet kokia kaina, – pabrėžė Heathrow oro uosto plėtros direktorė ma Gilthorpe. – Štai kodėl mes bendradarbiaujame su oro uosto partneriais vietos bendruomenėse ir vyriausybėje, kad užtikrintume, jog mūsų planai parodys, kad galime augti tvariai ir atsakingai. Ypač didelį dėmesį ketiname skirti aplinkosaugos klausimams.“

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: