Heathrow oro uoste vėl chaosas  

Antradienį dėl programinės įrangos klaidos sutrikus bagažo paskirstymo sistemai 4 – ajame Heathrow oro uosto terminale, ekonomine klase skrendantiems keleiviams leidžiama pasiimti tik rankinį bagažą. Dėl sumažėjusio bagažo sistemos pajėgumo, kaip manoma, nukentės daugiau nei 2 tūkstančiai bendrovės „British Airways“ keleivių.

Sistemos sutrikimai lėmė, kad nemaža dalis keliaujančiųjų negalėjo laiku palikti Londono, o skrydžiui besiregistruojantiesiems dabar, bagažą liepiama palikti.

4 – asis Heathrow terminalas skirtas tolimų distancijų skrydžiams, tad dauguma keleivių vežasi didelius lagaminus prigrūstus įvairiausių daiktų. Draudimas registruoti bagažą taikomas ekonomine ir „premium ekonomine“ klase skrendantiems keleiviams. Su savimi į lėktuvą jiems leidžiama pasiimti du rankinio bagažo vienetus, tačiau šie turi atitikti jiems taikomus dydžio ir svorio standartus – išmatavimai turi būti ne didesni nei 56cm x 45cm x 25cm ir sverti ne daugiau kaip 23 kg. Į lėktuvo vidų taip pat draudžiama įsinešti didesnius nei 100 mililitrų talpos indus su skysčiu. O įnešami indai turi būti supakuoti į permatomus plastikinius maišelius.

Tos pačios taisyklės galioja ir jungiamaisiais skrydžiais skrendantiems keleiviams, tačiau keliaujantiesiems verslo ar pirmąja klase, apribojimai dėl bagažo registracijos netaikomi ir jie didesnių nepatogumų nepatiria.

Tiems keleiviams, kurie dėl taikomų apribojimų išskristi negali, „British Airways“ siūlo nemokamai pasikeisti skrydžio datą, skristi kitais artimiausiais reisais, pakeisti skrydžio maršrutą ar gražinti už bilietą sumokėtus pinigus.

Bagažo sistemos sutrikimas taip pat palietė ir kitų bendrovių, tarp jų „Qantas“, KLM bei „SN Brussels“, keleivius.

Heathrow oro uostą valdančios bendrovės BAA atstovai teigia, jog bagažo rūšiavimo sistema grįžta į rikiuotę, tačiau neigiamas efektas palies daugumą šiandien per terminalą keliausiančių žmonių.

Naujausiai paskelbtais duomenimis, didžiausia Britanijos skrydžių bendrovė „British Airways“ prėjusiais metais pagal bagažo pristatymą keleiviams buvo antra blogiausia Europoje. Tūkstančiui keleivių vidutiniškai teko 26,5 vėluojantys lagaminai.

Anglija.lt

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Antradienį dėl programinės įrangos klaidos sutrikus bagažo paskirstymo sistemai 4 – ajame Heathrow oro uosto terminale, ekonomine klase skrendantiems keleiviams leidžiama pasiimti tik rankinį bagažą. Dėl sumažėjusio bagažo sistemos pajėgumo, kaip manoma, nukentės daugiau nei 2 tūkstančiai bendrovės „British Airways“ keleivių.

Sistemos sutrikimai lėmė, kad nemaža dalis keliaujančiųjų negalėjo laiku palikti Londono, o skrydžiui besiregistruojantiesiems dabar, bagažą liepiama palikti.

4 – asis Heathrow terminalas skirtas tolimų distancijų skrydžiams, tad dauguma keleivių vežasi didelius lagaminus prigrūstus įvairiausių daiktų. Draudimas registruoti bagažą taikomas ekonomine ir „premium ekonomine“ klase skrendantiems keleiviams. Su savimi į lėktuvą jiems leidžiama pasiimti du rankinio bagažo vienetus, tačiau šie turi atitikti jiems taikomus dydžio ir svorio standartus – išmatavimai turi būti ne didesni nei 56cm x 45cm x 25cm ir sverti ne daugiau kaip 23 kg. Į lėktuvo vidų taip pat draudžiama įsinešti didesnius nei 100 mililitrų talpos indus su skysčiu. O įnešami indai turi būti supakuoti į permatomus plastikinius maišelius.

Tos pačios taisyklės galioja ir jungiamaisiais skrydžiais skrendantiems keleiviams, tačiau keliaujantiesiems verslo ar pirmąja klase, apribojimai dėl bagažo registracijos netaikomi ir jie didesnių nepatogumų nepatiria.

Tiems keleiviams, kurie dėl taikomų apribojimų išskristi negali, „British Airways“ siūlo nemokamai pasikeisti skrydžio datą, skristi kitais artimiausiais reisais, pakeisti skrydžio maršrutą ar gražinti už bilietą sumokėtus pinigus.

Bagažo sistemos sutrikimas taip pat palietė ir kitų bendrovių, tarp jų „Qantas“, KLM bei „SN Brussels“, keleivius.

Heathrow oro uostą valdančios bendrovės BAA atstovai teigia, jog bagažo rūšiavimo sistema grįžta į rikiuotę, tačiau neigiamas efektas palies daugumą šiandien per terminalą keliausiančių žmonių.

Naujausiai paskelbtais duomenimis, didžiausia Britanijos skrydžių bendrovė „British Airways“ prėjusiais metais pagal bagažo pristatymą keleiviams buvo antra blogiausia Europoje. Tūkstančiui keleivių vidutiniškai teko 26,5 vėluojantys lagaminai.

Anglija.lt

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: