Iš Kauno daugiausia pernai skraidyta į Londoną - Anglija.lt
 

Iš Kauno daugiausia pernai skraidyta į Londoną 

Per praėjusius metus Kauno oro uosto paslaugomis pasinaudojo 410 tūkst. keleivių – 5% daugiau nei ankstesniais metais ir 5,3 karto daugiau nei prieš trejus metus. Tai rekordinis keleivių skaičius oro uosto istorijoje. Palyginimui – Vilniaus oro uostas pernai aptarnavo 2,048 mln. keleivių.

Kaip ir ankstesniais metais Londonas išliko populiariausia skrydžių kryptimi iš Kauno. Šiemet šiuo maršrutu keliavo 185 tūkst. keleivių. Londonas tarp penkių populiariausių krypčių ir Vilniaus oro uoste, pernai šia kryptimi skraidė 133 729 keleiviai. Oro uosto teigimu, Didžiosios Britanijos rinkos populiarumas tarp Lietuvos keliautojų akivaizdus – „Ryanair“ skrydžius vykdo į 2 Londono oro uostus – Stanstedą ir Lutoną, didėja Birmingemo maršruto populiarumas, o nuo pavasario „Ryanair“ atnaujina skrydžius į Liverpulį.

Pernai patvirtintas oro uosto detalusis planas, kuris leidžia pradėti įgyvendinti infrastruktūros plėtros projektus ir atveria galimybes šių projektų realizavime dalyvauti privačiam kapitalui. „Džiugu, kad pagaliau turime galimybę leisti privatiems investuotojams dalyvauti Kauno oro uosto plėtroje, kurių didelį susidomėjimą stebėjome ilgą laiką. Tuo pačiu galime sumažinti Valstybės finansinę naštą ir riziką realizuojant įvairius komercinius projektus, siekiant patenkinti tiek keleivių, tiek verslo poreikius. Privatūs investuotojai mus identifikuoja kaip didžiausią potencialą ilgalaikėje perspektyvoje turintį oro uostą Baltijos regione, kuriame nėra gamtosauginių problemų, palankiausios oro sąlygos, Kauno laisvosios ekonominės zonos kaimynystė ir didelis plotas „plyno lauko“ investicijoms, susijusioms su aviacija“ – teigia VĮ „Kauno oro uostas“ generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

2008 metų rudenį pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su kompanija „La Centrale Airport Group“. Kaip teigiama Kauno oro uosto pranešime, dirbant kartu su šiuo partneriu, turinčiu ilgametę patirtį aviacijoje, bus siekiama pritraukti daugiau aviakompanijų, finansiškai pajėgių ir galinčių pasiūlyti didelę maršrutų įvairovę tiek Lietuvos gyventojams, tiek turistams, norintiems aplankyti Lietuvą.

„2008 metai oro uostui buvo ypatingai įsimintini – atidarytas naujas modernus keleivių terminalas, išplėstos automobilių stovėjimo aikštelės, pradėtas aerodromo modernizavimas – plečiamas peronas, per ateinančius metus bus įrengtas antras riedėjimo takas, rekonstruota kilimo tūpimo tako danga, pradėta statyti orlaivių techninio aptarnavimo bazė, bendrosios aviacijos angaras. 2008 metais buvo suformuotas įmonės administracijos branduolys, pasiruošęs priimti ateities iššūkius, kurių 2009 metais tikrai netruks. Dirbant kartu su susisiekimo ministerija, Kauno laisvąja ekonomine zona, Kauno miesto bei rajono savivaldybėmis, Turizmo informacijos centru ir partneriais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, bus realizuojami įvairūs infrastruktūros projektai, tęsiamos derybos su aviakompanijomis ir tai bus dar vienas žingsnis stiprinant Kauno oro uosto pozicijas bei didinant mūsų konkurencingumą Centrinėje ir Rytų Europoje“ – įsitikinęs A. Šliupas.

„Vilniaus diena“ rašo, kad Kauno oro uostas informuoja kompaniją „Ryanair“ apie Lietuvos aviacijos rinkoje pastaruoju metu vykstančius pokyčius ir gali būti, kad į tai reaguodama „Ryanair“ atidarys iš Kauno daugiau maršrutų. Interviu „Vilniaus dienai“ A. Šliupas pažymi, jog kompanijos „FlyLAL“ persikėlimas į Kauną mažai tikėtinas, tačiau kalbamasi su kitomis aviakompanijomis dėl naujų skrydžių krypčių. Kaunas orientuojasi į pigių skrydžių bendroves bei tas, kurios neskraido iš Vilniaus.

Per praėjusius metus Kauno oro uosto paslaugomis pasinaudojo 410 tūkst. keleivių – 5% daugiau nei ankstesniais metais ir 5,3 karto daugiau nei prieš trejus metus. Tai rekordinis keleivių skaičius oro uosto istorijoje. Palyginimui – Vilniaus oro uostas pernai aptarnavo 2,048 mln. keleivių.

Kaip ir ankstesniais metais Londonas išliko populiariausia skrydžių kryptimi iš Kauno. Šiemet šiuo maršrutu keliavo 185 tūkst. keleivių. Londonas tarp penkių populiariausių krypčių ir Vilniaus oro uoste, pernai šia kryptimi skraidė 133 729 keleiviai. Oro uosto teigimu, Didžiosios Britanijos rinkos populiarumas tarp Lietuvos keliautojų akivaizdus – „Ryanair“ skrydžius vykdo į 2 Londono oro uostus – Stanstedą ir Lutoną, didėja Birmingemo maršruto populiarumas, o nuo pavasario „Ryanair“ atnaujina skrydžius į Liverpulį.

Pernai patvirtintas oro uosto detalusis planas, kuris leidžia pradėti įgyvendinti infrastruktūros plėtros projektus ir atveria galimybes šių projektų realizavime dalyvauti privačiam kapitalui. „Džiugu, kad pagaliau turime galimybę leisti privatiems investuotojams dalyvauti Kauno oro uosto plėtroje, kurių didelį susidomėjimą stebėjome ilgą laiką. Tuo pačiu galime sumažinti Valstybės finansinę naštą ir riziką realizuojant įvairius komercinius projektus, siekiant patenkinti tiek keleivių, tiek verslo poreikius. Privatūs investuotojai mus identifikuoja kaip didžiausią potencialą ilgalaikėje perspektyvoje turintį oro uostą Baltijos regione, kuriame nėra gamtosauginių problemų, palankiausios oro sąlygos, Kauno laisvosios ekonominės zonos kaimynystė ir didelis plotas „plyno lauko“ investicijoms, susijusioms su aviacija“ – teigia VĮ „Kauno oro uostas“ generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

2008 metų rudenį pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su kompanija „La Centrale Airport Group“. Kaip teigiama Kauno oro uosto pranešime, dirbant kartu su šiuo partneriu, turinčiu ilgametę patirtį aviacijoje, bus siekiama pritraukti daugiau aviakompanijų, finansiškai pajėgių ir galinčių pasiūlyti didelę maršrutų įvairovę tiek Lietuvos gyventojams, tiek turistams, norintiems aplankyti Lietuvą.

„2008 metai oro uostui buvo ypatingai įsimintini – atidarytas naujas modernus keleivių terminalas, išplėstos automobilių stovėjimo aikštelės, pradėtas aerodromo modernizavimas – plečiamas peronas, per ateinančius metus bus įrengtas antras riedėjimo takas, rekonstruota kilimo tūpimo tako danga, pradėta statyti orlaivių techninio aptarnavimo bazė, bendrosios aviacijos angaras. 2008 metais buvo suformuotas įmonės administracijos branduolys, pasiruošęs priimti ateities iššūkius, kurių 2009 metais tikrai netruks. Dirbant kartu su susisiekimo ministerija, Kauno laisvąja ekonomine zona, Kauno miesto bei rajono savivaldybėmis, Turizmo informacijos centru ir partneriais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, bus realizuojami įvairūs infrastruktūros projektai, tęsiamos derybos su aviakompanijomis ir tai bus dar vienas žingsnis stiprinant Kauno oro uosto pozicijas bei didinant mūsų konkurencingumą Centrinėje ir Rytų Europoje“ – įsitikinęs A. Šliupas.

„Vilniaus diena“ rašo, kad Kauno oro uostas informuoja kompaniją „Ryanair“ apie Lietuvos aviacijos rinkoje pastaruoju metu vykstančius pokyčius ir gali būti, kad į tai reaguodama „Ryanair“ atidarys iš Kauno daugiau maršrutų. Interviu „Vilniaus dienai“ A. Šliupas pažymi, jog kompanijos „FlyLAL“ persikėlimas į Kauną mažai tikėtinas, tačiau kalbamasi su kitomis aviakompanijomis dėl naujų skrydžių krypčių. Kaunas orientuojasi į pigių skrydžių bendroves bei tas, kurios neskraido iš Vilniaus.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: