Įsigalioja naujos taisyklės: JK interneto paslaugų teikėjai mokės kompensacijas už sutrikusį ryšį - Anglija.lt
 

Įsigalioja naujos taisyklės: JK interneto paslaugų teikėjai mokės kompensacijas už sutrikusį ryšį 

Įsigalioja naujos taisyklės: JK interneto paslaugų teikėjai mokės kompensacijas už sutrikusį ryšį
123RF nuotr.

Milijonai plačiajuosčio interneto naudotojų Jungtinėje Karalystėje galės gauti £8 kompensaciją už kiekvieną dieną, kai nebus sutvarkomas interneto ryšio tiekimo sutrikimas.

Pagal naujas taisykles, kurios įsigalioja šiandien, balandžio 1 d., didžiausi Britanijos interneto ir antžeminio telefono ryšio paslaugų teikėjai sutiko automatiškai mokėti klientams kompensacijas už ryšio sutrikimus ir atšauktus meistrų atvykimus.

Klientai gaus £8 už kiekvieną dieną, kai buvo sutrikęs paslaugos teikimas, jeigu sutrikimas nebuvo pašalintas per dvi darbo dienas. Be to, £25 už dieną bus mokami tuo atveju, jeigu inžinierius atšauks atvykimą likus mažiau nei 24 valandoms iki vizito. Taip pat £5 per dieną, jeigu bus vėluojama pajungti paslaugą.

Tokia tvarka bus naudinga ir smulkioms įmonėms, kurių maždaug trečdalis ryšių paslaugas gauna pagal gyventojams skirtus planus.

Naujos tvarkos įvedimą prižiūrinti ryšių rinkos priežiūros tarnyba „Ofcom“ pranešė, kad prie jos prisijungė BT, „Sky“, „TalkTalk“, „Virgin Media“ ir „Zen Internet“. Vėliau šiais metais automatiškai mokėti kompensacijas ketina pradėti ir „Hyperoptic“ ir „Vodafone“, o „Plusnet“ ir EE ketina jungtis vėliau.

„Ofcom“ pažymėjo, kad naujų taisyklių laikysis ryšių kompanijos, kurioms tenka apie 95 proc. visos rinkos.

Įsigalioja naujos taisyklės: JK interneto paslaugų teikėjai mokės kompensacijas už sutrikusį ryšį
123RF nuotr.

Milijonai plačiajuosčio interneto naudotojų Jungtinėje Karalystėje galės gauti £8 kompensaciją už kiekvieną dieną, kai nebus sutvarkomas interneto ryšio tiekimo sutrikimas.

Pagal naujas taisykles, kurios įsigalioja šiandien, balandžio 1 d., didžiausi Britanijos interneto ir antžeminio telefono ryšio paslaugų teikėjai sutiko automatiškai mokėti klientams kompensacijas už ryšio sutrikimus ir atšauktus meistrų atvykimus.

Klientai gaus £8 už kiekvieną dieną, kai buvo sutrikęs paslaugos teikimas, jeigu sutrikimas nebuvo pašalintas per dvi darbo dienas. Be to, £25 už dieną bus mokami tuo atveju, jeigu inžinierius atšauks atvykimą likus mažiau nei 24 valandoms iki vizito. Taip pat £5 per dieną, jeigu bus vėluojama pajungti paslaugą.

Tokia tvarka bus naudinga ir smulkioms įmonėms, kurių maždaug trečdalis ryšių paslaugas gauna pagal gyventojams skirtus planus.

Naujos tvarkos įvedimą prižiūrinti ryšių rinkos priežiūros tarnyba „Ofcom“ pranešė, kad prie jos prisijungė BT, „Sky“, „TalkTalk“, „Virgin Media“ ir „Zen Internet“. Vėliau šiais metais automatiškai mokėti kompensacijas ketina pradėti ir „Hyperoptic“ ir „Vodafone“, o „Plusnet“ ir EE ketina jungtis vėliau.

„Ofcom“ pažymėjo, kad naujų taisyklių laikysis ryšių kompanijos, kurioms tenka apie 95 proc. visos rinkos.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: