Įvardinti labiausiai nepatenkinti traukinių keleiviai JK 

Kiek geriau pasirodė „Abellio Greater Anglia“ (47 proc.), „Southern“ (48 proc.) ir „Arriva Trains Wales“ (49 proc.).

O geriausiu rezultatu gali didžiuotis bendrovė „Grand Central“, kurios klientų pasitenkinimo rodiklis siekia 79 proc. Ji gavo maksimalų penkių žvaigždžių įvertinimą už tai, kad šios kompanijos traukiniuose būna laisvų vietų atsisėti, traukiniai atvyksta laiku, jie yra švarūs, bendrovė yra patikima ir jos paslaugų ir bilietų kainų santykis yra geras.

Taip neblogai buvo įvertinta bendrovė „Hull Trains“, gavusi 73 proc.

„Mūsų apklausa parodė, kad žmonėms teikiamos prastos paslaugos. Traukiniai būna purvini, juose būna per daug keleivių arba traukiniai vėluoja. Kompanijoms tikrai reikia pasitempti“, – sakė „Which?“ vykdomasis direktorius Richardas Lloydas.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Kiek geriau pasirodė „Abellio Greater Anglia“ (47 proc.), „Southern“ (48 proc.) ir „Arriva Trains Wales“ (49 proc.).

O geriausiu rezultatu gali didžiuotis bendrovė „Grand Central“, kurios klientų pasitenkinimo rodiklis siekia 79 proc. Ji gavo maksimalų penkių žvaigždžių įvertinimą už tai, kad šios kompanijos traukiniuose būna laisvų vietų atsisėti, traukiniai atvyksta laiku, jie yra švarūs, bendrovė yra patikima ir jos paslaugų ir bilietų kainų santykis yra geras.

Taip neblogai buvo įvertinta bendrovė „Hull Trains“, gavusi 73 proc.

„Mūsų apklausa parodė, kad žmonėms teikiamos prastos paslaugos. Traukiniai būna purvini, juose būna per daug keleivių arba traukiniai vėluoja. Kompanijoms tikrai reikia pasitempti“, – sakė „Which?“ vykdomasis direktorius Richardas Lloydas.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: