Kokios trys naujos taisyklės įtrauktos į Kelių kodeksą?
Taisyklė H1. Eismo dalyvių hierarchija
Didžiausias sukrėtimas yra tai, kad eismo dalyviai buvo suskirstyti į hierarchijas. Eismo dalyviai, galintys padaryti daugiausia žalos, pavyzdžiui, vairuojantys dideles transporto priemones, turi didesnę atsakomybę mažinti kitiems keliamą grėsmę.
Remiantis taisyklėmis, pėstieji – ypač daug dėmesio skiriant vaikams, vyresnio amžiaus žmonėms ir neįgaliesiems – yra įvardijami kaip „labiausiai galintys susižaloti susidūrimo atveju“.
Dėl to įstatymais vairuotojams bus nustatyta didesnė atsakomybė saugotis dviratininkų, pėsčiųjų ar raitelių.
Transporto departamento (DfT) paskelbti skaičiai rodo, kad nuo 2020 m. iki 2021 m. birželio Didžiosios Britanijos keliuose žuvo arba buvo sunkiai sužeisti 4 290 pėsčiųjų ir 4 700 dviratininkų.
Pėstieji yra hierarchijos viršuje, po jų eina dviratininkai, raiteliai, motociklininkai, automobiliai, furgonai ir didelės keleivinės ar sunkiasvorės transporto priemonės.
DfT atstovas sakė: „Siūlomi būsimi Kelių eismo kodekso pakeitimai pagerins dviratininkų, pėsčiųjų ir raitelių saugumą ir buvo paskelbti nacionalinėje spaudai.
Taisyklė H2. Pirmenybės pėstiesiems
Sankryžoje vairuotojai ir motociklininkai privalo duoti kelią einantiems arba laukiantiems perėjimo pėstiesiems.
Tai didelis sukrėtimas, nes anksčiau sankryžose pirmenybė buvo teikiama transporto priemonėms.
Be to, dviratininkai turėtų duoti kelią pėstiesiems bendrais dviračių takais.
Taisyklė H3. Vairuotojai tam tikrose situacijose, pvz., žiedinėje sankryžoje, teiktų pirmenybę dviratininkams
Naujosiose taisyklėse vairuotojai ir motociklininkai raginami pirmenybę teikti dviratininkams įsukant į sankryžą, išvažiuojant iš sankryžos arba persirikiuojant.
Vairuotojai taip pat raginami sustoti ir laukti saugaus atstumo tarp dviratininkų žiedinėse sankryžose arba esant lėtam eismui.
Kokie kiti vairavimo įstatymai keičiasi 2022 m.?
Kiti esminiai pakeitimai – aiškesni nurodymai vairuotojams, lenkdami dviratininkus, palikti bent 1,5 metro atstumą.
Vairuotojai taip pat raginami sumažinti nelaimingų atsitikimų riziką atidarant duris ranka, esančia priešingoje pusėje, nes labiau tikėtina, kad jie žiūrės per petį. Tai žinoma kaip olandų pasiekimo technika.
Komentarai
viskas daroma tik tam,kad sudaryti didesnius kamscius,tuom nuimdami visiskai atsakomybe nuo pesciuju,kurie ir taip eina per gatve net neziuredami nei i viena puse. jaunimas vaiksto skersai sankryzu degant raudonam sviesoforo signalui. istatymas idiotiskas. beliko laukti istatymo ,kad vairuotojas gales pradeti judeti tik tada,jei pesciuju nebus 100 metru spinduliu. faktas tas,kad daroma viskas,kad tik zmones sestu i viesa transporta ir TFL taptu globalistine organizacija