„Heinz“ sukūrė naują padažą ketvirtadaliui vartotojų, manančių, kad priimtina valgyti makaronus su kečupu.
Naujasis kečupo makaronų padažas yra pirmasis prekės ženklo makaronų padažas, kurio sudėtyje yra kečupo, sudarančio 10% produkto, kartu su 84% pomidorų tyrės ir kitų ingredientų, tokių kaip actas, alyvuogių aliejus ir žolelės bei prieskoniai, rašo „Standard“.
2000 JK „Heinz“ vartotojų apklausa parodė, kad daugiau nei pusė (59%) manė, kad ant makaronų dėti kečupą yra nepriimtina. Tačiau 24% neprieštaravo idėjai naudoti šį pagardą kaip padažą, o tie, kurie dažniausiai nori jį vartoti, yra nuo 18 iki 34 metų amžiaus.
Apie 29 % anksčiau bandė dėti kečupo į savo makaronus, 8 % tai darė reguliariai, o 11 % – retkarčiais. „Heinz“ naujasis įmonės direktorius Caio Fontenele sakė: „Niekada nesakyk niekada! Nepriklausomai nuo to, ar kečupas iš pradžių buvo skirtas makaronams, ar ne, negalėjome nesiklausyti, kaip gerbėjai socialiniuose tinkluose dalijasi šiuo deriniu.
Komentarai