Taisykles dėl šių gaminių reglamentuoja Vaistų ir sveikatos priežiūros produktų reguliavimo agentūra (MHRA), jos turi atitikti bakelio talpos ir nikotino stiprumo ribas, o jų etiketėse turi būti nurodyta gamintojo informacija ir įspėjimai apie pavojų sveikatai.
Tačiau prekybos standartai teigė, kad daugelis jos konfiskuotų įrenginių nepaisė šių taisyklių. Taip pat buvo susirūpinta, kad kai kurie gali būti specialiai sukurti taip, kad patiktų vaikams ir jaunimui, o pakuotės ir skonis primena populiarius konditerijos gaminius, tokius kaip „Skittles“.
CTSI generalinis direktorius Johnas Herrimanas sakė: „Nors mes pripažįstame, kad el. cigarečių naudojimas gali būti naudinga pagalba metantiems rūkyti, nerimaujame dėl vis dažnesnių įstatymų pažeidimų, nes JK didžiosiose gatvėse parduodama daug reikalavimų neatitinkančių prietaisų.
Taip pat daugėja problemų, susijusių su šiais gaminiais, parduodamais vaikams daugelyje bendrų mažmeninės prekybos patalpų, pavyzdžiui, mobiliųjų telefonų parduotuvėse, dovanų parduotuvėse ir būtiniausių prekių parduotuvėse. Prekybos standartų komandos atlieka gyvybiškai svarbų darbą, kovodamos su nesąžiningais mažmenininkais, kurie parduoda šiuos produktus jauniems žmonėms be teisiškai privalomų amžiaus patikrų. Svarbu, kad gaminiai atitiktų taisykles, nustatytas siekiant apsaugoti visuomenės sveikatą, ir kad jie nepatektų į vaikų rankas“.
David MacKenzie, Škotijos prekybos standartų vyriausiųjų pareigūnų draugijos pirmininkas, sakė: „Ypač vienkartinės el. cigaretės yra labai pigios, ryškių spalvų ir patrauklios vaikams. Kadangi daugelis mūsų pagal amžių ribojamų gaminių yra susiję su tabaku ir cigaretėmis, žiūrime į pardavimus 16 ir 17 metų vaikams. Tačiau gavome informacijos, kad jie parduodami daug jaunesniems vaikams arba tikrai patenka į 12 ir 13 metų vaikų rankas“.
Liepos mėnesį paskelbtas tyrimas parodė, kad vaikų, naudojančių el. cigaretes, skaičius didėja, daugeliui jų įtakos turi socialinės žiniasklaidos svetainės, tokios kaip „TikTok“.
Komentarai