JK degalų trūkumas gali tęstis iki Kalėdų - Anglija.lt
 

JK degalų trūkumas gali tęstis iki Kalėdų  

Tada jis skubiai pridūrė: „Tai priklauso nuo to, kaip interpretuosi tai, ką jis sako“.

Johnsonas taip pat buvo spaudžiamas kelių krovinių vežimo asociacijos įspėjimo, kuris jam birželio mėnesį parašė, sakydamas, kad pramonėje kyla didelė krizė dėl sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojų trūkumo.

Premjeras sakė: „Apie krovinių vežimo keliais trūkumą žinojome jau seniai. Jie buvo nuolatinis kelių transporto sektoriaus veikimo bruožas.

Ponas Johnsonas sakė, kad problema, kurią sukėlė pranešimai, kad tanklaivių vairuotojų trūkumas turėjo įtakos tiekimui, yra „iš esmės viena iš tiekimo problemų“.

Jis sakė, kad ekonomika susiduria su „prisitaikymo periodu“, o būdas gauti daugiau sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojų yra tai, kad pramonė užtikrina, kad jie būtų „padoriai apmokami“.

„Kelias į priekį mūsų šaliai yra ne tik traukti didelę svirtį, pažymėtą nekontroliuojama imigracija, ir įleisti daugybę žmonių“.

Jo komentarai ateina, kai kariškiai pirmadienį ruošiasi pirmą kartą eiti į kelius, remdami degalinių tiekimo operaciją.

Per ateinančią savaitę bus dislokuota apie 100 apmokytų vairuotojų ir dar 100 palaikymo karių, nepaisant pakartotinių ministrų patikinimų, padėtis „stabilizuojasi“.

Benzino mažmenininkų asociacija palankiai įvertino šį žingsnį, kurį ministras pirmininkas apibūdino kaip „atsargumo priemonę“, tačiau perspėjo, kad tai turės ribotą poveikį, atsižvelgiant į santykinai nedidelį skaičių.

Ji paragino ministrus užtikrinti, kad tiekimui pirmenybė būtų teikiama tose srityse, kuriose trūkumas yra didžiausias, ypač Londone ir Pietryčių regionuose, kuriuose ir toliau matyti ilgos eilės degalinėse.

Priešingai, pranešama, kad padėtis Škotijoje, Šiaurės Anglijoje ir šalies viduryje lengvėja ir atsargos normalizuojasi.

Tada jis skubiai pridūrė: „Tai priklauso nuo to, kaip interpretuosi tai, ką jis sako“.

Johnsonas taip pat buvo spaudžiamas kelių krovinių vežimo asociacijos įspėjimo, kuris jam birželio mėnesį parašė, sakydamas, kad pramonėje kyla didelė krizė dėl sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojų trūkumo.

Premjeras sakė: „Apie krovinių vežimo keliais trūkumą žinojome jau seniai. Jie buvo nuolatinis kelių transporto sektoriaus veikimo bruožas.

Ponas Johnsonas sakė, kad problema, kurią sukėlė pranešimai, kad tanklaivių vairuotojų trūkumas turėjo įtakos tiekimui, yra „iš esmės viena iš tiekimo problemų“.

Jis sakė, kad ekonomika susiduria su „prisitaikymo periodu“, o būdas gauti daugiau sunkiasvorių sunkvežimių vairuotojų yra tai, kad pramonė užtikrina, kad jie būtų „padoriai apmokami“.

„Kelias į priekį mūsų šaliai yra ne tik traukti didelę svirtį, pažymėtą nekontroliuojama imigracija, ir įleisti daugybę žmonių“.

Jo komentarai ateina, kai kariškiai pirmadienį ruošiasi pirmą kartą eiti į kelius, remdami degalinių tiekimo operaciją.

Per ateinančią savaitę bus dislokuota apie 100 apmokytų vairuotojų ir dar 100 palaikymo karių, nepaisant pakartotinių ministrų patikinimų, padėtis „stabilizuojasi“.

Benzino mažmenininkų asociacija palankiai įvertino šį žingsnį, kurį ministras pirmininkas apibūdino kaip „atsargumo priemonę“, tačiau perspėjo, kad tai turės ribotą poveikį, atsižvelgiant į santykinai nedidelį skaičių.

Ji paragino ministrus užtikrinti, kad tiekimui pirmenybė būtų teikiama tose srityse, kuriose trūkumas yra didžiausias, ypač Londone ir Pietryčių regionuose, kuriuose ir toliau matyti ilgos eilės degalinėse.

Priešingai, pranešama, kad padėtis Škotijoje, Šiaurės Anglijoje ir šalies viduryje lengvėja ir atsargos normalizuojasi.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: