Vienas didžiausių Didžiosios Britanijos energijos tiekėjų atsiprašė po to, kai patarė klientams prisiglausti prie augintinių ir valgyti košę, kad namie nesušaltų.
„Ovo Energy“ pareiškė, kad jai „gėda“ po to, kai jai priklausančio prekės ženklo SSE klientams buvo išsiųsta nuoroda į įrašą, kuriame pateikiami patarimai, kaip taupyti energiją. Bendrovė teigė, išjungusi tinklaraštį, kad galėtų jį „atnaujinti“ su „klientams reikšmingesne informacija“.
Skandalas kilo vyraujant susirūpinimui dėl pragyvenimo išlaidų didėjant sąskaitoms už energiją. Pareiškime BBC, įmonė teigė, kad pripažįsta tinklaraščio turinį buvus „blogai įvertintą ir nenaudingą“.
„Esame sugniuždyti ir nuoširdžiai atsiprašome“, – pridūrė tiekėjas, – „Suprantame, kokia sudėtinga situacija šiemet bus daugeliui mūsų klientų.
Komentarai