JK gyventojams nebeužtenka mažų prekių kainų - Anglija.lt
 

JK gyventojams nebeužtenka mažų prekių kainų 

Įmonės taip pat turėtų įvertinti, ar technologijos yra geriausias problemų sprendimas ir kada reikia diskutuoti su gyvu žmogumi.

Institutas apklausė 10 000 vartotojų, reguliariai tikrindamas klientų aptarnavimą, tuo metu, kai kainos kyla sparčiausiai per 40 metų. Institutas teigė, kad įgūdžių ir darbuotojų trūkumas, problemos su tiekimu iš viso pasaulio ir ekonominė aplinka darė spaudimą įmonėms teikti nuoseklias paslaugas klientams.

„Organizacijos negali išvengti šių problemų. Jos turės sukurti paslaugų strategijas, kurios reaguotų į besikeičiančius klientų poreikius, bet taip pat apsaugotų trumpalaikius ir ilgalaikius verslo rezultatus“, - sakė M. Causon.

Daugiau nei 17 % apklaustųjų susidūrė su produkto ar paslaugos problemomis, o tai yra aukščiausias bendras lygis nuo 2008 m., kai prasidėjo šios apklausos. Visų pirma, prekių ir paslaugų kokybė bei patikimumas buvo vis didėjanti problema, teigiama apklausoje.

Prie nuolatinių įmonių išlaidų prisidėjo išlaidos, susijusios su prastu aptarnavimu. Institutas apskaičiavo, kad kolektyvinės išlaidos yra 9,24 milijardo svarų per mėnesį personalo valandomis.

 

Įmonės taip pat turėtų įvertinti, ar technologijos yra geriausias problemų sprendimas ir kada reikia diskutuoti su gyvu žmogumi.

Institutas apklausė 10 000 vartotojų, reguliariai tikrindamas klientų aptarnavimą, tuo metu, kai kainos kyla sparčiausiai per 40 metų. Institutas teigė, kad įgūdžių ir darbuotojų trūkumas, problemos su tiekimu iš viso pasaulio ir ekonominė aplinka darė spaudimą įmonėms teikti nuoseklias paslaugas klientams.

„Organizacijos negali išvengti šių problemų. Jos turės sukurti paslaugų strategijas, kurios reaguotų į besikeičiančius klientų poreikius, bet taip pat apsaugotų trumpalaikius ir ilgalaikius verslo rezultatus“, - sakė M. Causon.

Daugiau nei 17 % apklaustųjų susidūrė su produkto ar paslaugos problemomis, o tai yra aukščiausias bendras lygis nuo 2008 m., kai prasidėjo šios apklausos. Visų pirma, prekių ir paslaugų kokybė bei patikimumas buvo vis didėjanti problema, teigiama apklausoje.

Prie nuolatinių įmonių išlaidų prisidėjo išlaidos, susijusios su prastu aptarnavimu. Institutas apskaičiavo, kad kolektyvinės išlaidos yra 9,24 milijardo svarų per mėnesį personalo valandomis.

 

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: