JK kardinaliai pasikeitė apsipirkimo įpročiai - Anglija.lt
 

JK kardinaliai pasikeitė apsipirkimo įpročiai 

„Vis dar negrįžome į parduotuves, kaip anksčiau“, – BBC sako Fraseris McKevittas, „Kantar“ mažmeninės prekybos ir vartotojų įžvalgų vadovas, – „Žmonės šiek tiek daugiau dirba namuose, o tai sumažina galimybes apsipirkti.

 „Kantar“ duomenys rodo, kad beveik 12 % (11,7 %) JK bakalėjos prekių šiandien perkamos internetu, o 2021 m. vasario mėn., kai buvo didžiausias pandemijos įkarštis, skaičius siekė 15,4 %. F. McKevittas teigia, kad taip yra todėl, jog daugelis vyresnio amžiaus žmonių, kurie apsipirkdavo internetu, atsisakė to.

„Kantar“ duomenimis, 2005 metais apie 45% bakalėjos parduotų prekių sudarė parduotuvių prekės ženklai, o 2022 m. pabaigoje skaičius išaugo iki 51%. Maisto kainoms kylant sparčiausiai per 45 metus, pirkėjai iškeitė žinomus prekių ženklus į pigesnes prekybos centrų alternatyvas.

„Kantar“ duomenimis, per 12 savaičių iki gegužės 14 d. pardavimai pigiose parduotuvėse „Aldi“ ir „Lidl“ išaugo daugiau nei 23 proc. lyginant su tuo pačius laikotarpiu pernai. Tai daugiau nei dvigubai greičiau nei pardavimai auga dviejuose didžiausiuose JK prekybos centruose – „Tesco“ ir „Sainsbury's“.

Dešimtmetį pigesnės parduotuvės populiarėja, tačiau tai paspartino pragyvenimo krizė, nes klientai nori sutaupyti. „Kantar“ teigimu, nuo 2014 metų prekybos centruose siūlomų nuolaidų skaičius smarkiai sumažėjo. Tada jos sudarė 40 % visų išlaidų bakalėjos pirkimams, o šiandien – 25 %. Vietoje to, pirkėjai vis dažniau naudojasi prekybos centrų lojalumo programėlėmis, kad gautų nuolaidų.

„Vis dar negrįžome į parduotuves, kaip anksčiau“, – BBC sako Fraseris McKevittas, „Kantar“ mažmeninės prekybos ir vartotojų įžvalgų vadovas, – „Žmonės šiek tiek daugiau dirba namuose, o tai sumažina galimybes apsipirkti.

 „Kantar“ duomenys rodo, kad beveik 12 % (11,7 %) JK bakalėjos prekių šiandien perkamos internetu, o 2021 m. vasario mėn., kai buvo didžiausias pandemijos įkarštis, skaičius siekė 15,4 %. F. McKevittas teigia, kad taip yra todėl, jog daugelis vyresnio amžiaus žmonių, kurie apsipirkdavo internetu, atsisakė to.

„Kantar“ duomenimis, 2005 metais apie 45% bakalėjos parduotų prekių sudarė parduotuvių prekės ženklai, o 2022 m. pabaigoje skaičius išaugo iki 51%. Maisto kainoms kylant sparčiausiai per 45 metus, pirkėjai iškeitė žinomus prekių ženklus į pigesnes prekybos centrų alternatyvas.

„Kantar“ duomenimis, per 12 savaičių iki gegužės 14 d. pardavimai pigiose parduotuvėse „Aldi“ ir „Lidl“ išaugo daugiau nei 23 proc. lyginant su tuo pačius laikotarpiu pernai. Tai daugiau nei dvigubai greičiau nei pardavimai auga dviejuose didžiausiuose JK prekybos centruose – „Tesco“ ir „Sainsbury's“.

Dešimtmetį pigesnės parduotuvės populiarėja, tačiau tai paspartino pragyvenimo krizė, nes klientai nori sutaupyti. „Kantar“ teigimu, nuo 2014 metų prekybos centruose siūlomų nuolaidų skaičius smarkiai sumažėjo. Tada jos sudarė 40 % visų išlaidų bakalėjos pirkimams, o šiandien – 25 %. Vietoje to, pirkėjai vis dažniau naudojasi prekybos centrų lojalumo programėlėmis, kad gautų nuolaidų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: