JK maisto produktų kainų infliacija pasiekė naujas aukštumas - Anglija.lt
 

JK maisto produktų kainų infliacija pasiekė naujas aukštumas 

Šviežio maisto infliacija per mėnesį šoktelėjo iki 15% nuo 14,3% lapkritį, o ilgiau laikomo maisto, pavyzdžiui, makaronų ir konservuotų maisto produktų, kainos gruodį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu prieš metus, padidėjo 11%.

Tačiau ne maisto prekių parduotuvėse, pavyzdžiui, mados ar namų apyvokos reikmenų parduotuvėse, dėl kainų mažinimo infliacija gruodį sumažėjo iki 4,4%, palyginti su 4,8% prieš mėnesį. H. Dickinson pridūrė: „Ne maisto produktų kainų kilimas sumažėjo, nes kai kurie mažmenininkai naudojo nuolaidas, kad atsisakytų perteklinių atsargų, susikaupusių per tiekimo grandinių sutrikimus, o tai reiškia, kad kai kurie klientai galėjo derėtis. Bendras poveikis buvo tas, kad kainų kilimas apskritai sumažėjo, o ne maisto produktų infliacijos sumažėjimas kompensavo aukštesnes maisto kainas“.

Mike'as Watkinsas, „NielsenIQ“ mažmeninės prekybos ir verslo įžvalgų vadovas, sakė: „Tikėtina, kad vartotojų paklausa pirmąjį ketvirtį bus silpna dėl energijos kainų padidėjimo ir daugeliui pradedant gauti Kalėdų išlaidų sąskaitas.

Taigi, didėjanti maisto produktų infliacija dar labiau darys spaudimą namų ūkių biudžetams ir mažai tikėtina, kad artimiausiu metu pagerėtų vartotojų požiūris į asmeninius finansus. Kadangi pirkėjai turi mažiau pinigų, kuriuos galėtų išleisti savo nuožiūra mažmeninei prekybai, sumokėję už būtiniausius bakalėjos produktus, nebus galima paskatinti paklausos ne maisto kanaluose“.

Šviežio maisto infliacija per mėnesį šoktelėjo iki 15% nuo 14,3% lapkritį, o ilgiau laikomo maisto, pavyzdžiui, makaronų ir konservuotų maisto produktų, kainos gruodį, palyginti su tuo pačiu mėnesiu prieš metus, padidėjo 11%.

Tačiau ne maisto prekių parduotuvėse, pavyzdžiui, mados ar namų apyvokos reikmenų parduotuvėse, dėl kainų mažinimo infliacija gruodį sumažėjo iki 4,4%, palyginti su 4,8% prieš mėnesį. H. Dickinson pridūrė: „Ne maisto produktų kainų kilimas sumažėjo, nes kai kurie mažmenininkai naudojo nuolaidas, kad atsisakytų perteklinių atsargų, susikaupusių per tiekimo grandinių sutrikimus, o tai reiškia, kad kai kurie klientai galėjo derėtis. Bendras poveikis buvo tas, kad kainų kilimas apskritai sumažėjo, o ne maisto produktų infliacijos sumažėjimas kompensavo aukštesnes maisto kainas“.

Mike'as Watkinsas, „NielsenIQ“ mažmeninės prekybos ir verslo įžvalgų vadovas, sakė: „Tikėtina, kad vartotojų paklausa pirmąjį ketvirtį bus silpna dėl energijos kainų padidėjimo ir daugeliui pradedant gauti Kalėdų išlaidų sąskaitas.

Taigi, didėjanti maisto produktų infliacija dar labiau darys spaudimą namų ūkių biudžetams ir mažai tikėtina, kad artimiausiu metu pagerėtų vartotojų požiūris į asmeninius finansus. Kadangi pirkėjai turi mažiau pinigų, kuriuos galėtų išleisti savo nuožiūra mažmeninei prekybai, sumokėję už būtiniausius bakalėjos produktus, nebus galima paskatinti paklausos ne maisto kanaluose“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: