Tačiau Viešųjų ir komercinių paslaugų sąjunga (PCS) teigė, kad privatizavimo grėsmė yra „absurdiška“, kai „akivaizdu, kad dabartinės problemos daugiausia kyla dėl padidėjusio darbo jėgos svyravimo“. Profesinė sąjunga nurodė, kad darbuotojų trūkumas ir prastas valdymas buvo vienos iš priežasčių, dėl kurių vėluoja prašymų išduoti pasus nagrinėjimas.
Vidaus reikalų ministerijos ministras Kevinas Fosteris pirmadienį parlamentarams sakė, kad tarnyba praėjusį mėnesį išnagrinėjo milijoną paraiškų, palyginti su septyniais milijonais per visus praėjusius metus. Jis tvirtino, kad vyriausybė neketina leisti, jog dabartinis nagrinėjimo laikas būtų trumpesnis, tačiau paragino žmones „kuo anksčiau“ kreiptis dėl pasenusių pasų atnaujinimo.
Manoma, kad padidėjusį prašymų išduoti pasus skaičių lėmė žmonės, atidėlioję atnaujinimą, kol negalėjo keliauti pandemijos metu. Pasų biuras apskaičiavo, kad 2020 ir 2021 metais buvo atidėta penki milijonai prašymų.
Tai taip pat buvo siejama su kelionių į kai kurias ES šalis taisyklių pasikeitimu po „Brexit“, nes pasai turi būti ne senesni nei 10 metų nuo išdavimo momento. Anksčiau šį mėnesį Pasų biuro generalinė direktorė Abi Tierney patarė žmonėms skirti iki 10 savaičių po kreipimosi dėl paso, ir pridūrė: „Mūsų atsidavę darbuotojai nenuilstamai dirba siekdami užtikrinti, kad prašymai išduoti pasą būtų išnagrinėti kuo greičiau“.
Borisas Johnsonas pagrasino privatizuoti Jungtinės Karalystės Pasų biurą, jei jis nepradės siūlyti geresnio kainos ir kokybės santykio, pranešė BBC šaltinis.
Per ministrų kabineto posėdį premjeras sakė ministrams, kad prieš vasaros atostogas šeimas palietė brangios biuro paslaugos. Manoma, kad kitą savaitę B. Johnsonas paskambins jo vadovams dėl skubių derybų.
Jei jie negali pažadėti geresnės vertės, mes įvertinsime, ar „privatus sektorius gali tai padaryti vietoje jų“. Pasų biuras, kuris yra tiesiogiai atskaitingas Vidaus reikalų ministerijai, susiduria su dideliu neįvykdytų prašymų skaičiumi, nes po pandemijos ir „Brexit“ labai padidėjo naujų prašymų skaičius.
Vyriausybės šaltinis teigė, kad daugelis šeimų buvo priverstos mokėti už papildomas paslaugas dėl sistemos vėlavimo, o keliautojai skundėsi, kad tenka atšaukti atostogas. Jie tvirtino, kad šis klausimas „susijęs su pragyvenimo išlaidomis“ ir „pagrindinės kompetencijos“ vyriausybinėmis institucijomis, veikiančiomis ištiestos rankos principu.
Tačiau Viešųjų ir komercinių paslaugų sąjunga (PCS) teigė, kad privatizavimo grėsmė yra „absurdiška“, kai „akivaizdu, kad dabartinės problemos daugiausia kyla dėl padidėjusio darbo jėgos svyravimo“. Profesinė sąjunga nurodė, kad darbuotojų trūkumas ir prastas valdymas buvo vienos iš priežasčių, dėl kurių vėluoja prašymų išduoti pasus nagrinėjimas.
Vidaus reikalų ministerijos ministras Kevinas Fosteris pirmadienį parlamentarams sakė, kad tarnyba praėjusį mėnesį išnagrinėjo milijoną paraiškų, palyginti su septyniais milijonais per visus praėjusius metus. Jis tvirtino, kad vyriausybė neketina leisti, jog dabartinis nagrinėjimo laikas būtų trumpesnis, tačiau paragino žmones „kuo anksčiau“ kreiptis dėl pasenusių pasų atnaujinimo.
Manoma, kad padidėjusį prašymų išduoti pasus skaičių lėmė žmonės, atidėlioję atnaujinimą, kol negalėjo keliauti pandemijos metu. Pasų biuras apskaičiavo, kad 2020 ir 2021 metais buvo atidėta penki milijonai prašymų.
Tai taip pat buvo siejama su kelionių į kai kurias ES šalis taisyklių pasikeitimu po „Brexit“, nes pasai turi būti ne senesni nei 10 metų nuo išdavimo momento. Anksčiau šį mėnesį Pasų biuro generalinė direktorė Abi Tierney patarė žmonėms skirti iki 10 savaičių po kreipimosi dėl paso, ir pridūrė: „Mūsų atsidavę darbuotojai nenuilstamai dirba siekdami užtikrinti, kad prašymai išduoti pasą būtų išnagrinėti kuo greičiau“.
Komentarai