JK ryšio tiekėjai ženkliai didins kainas - Anglija.lt
 

JK ryšio tiekėjai ženkliai didins kainas  

„Vodafone“ patvirtino, kad automatiškai atleidžia klientus, kurie, jos nuomone, yra finansiškai pažeidžiami, nuo šių metų kainų kilimo. „Which?“ apskaičiavo, kad mažas pajamas gaunančių BT, EE, „Plusnet“, „TalkTalk“ ar „Vodafone“ klientų, uždirbančių 21 000 svarų sterlingų ar mažiau per metus, mokėjimai gali padidėti iki £ 77, arba vidutiniškai £ 52, per metus mokant £ 431 už interneto ryšį arba ne mažiau kaip 2% savo metinių pajamų.

Mažas pajamas gaunantys BT klientai taip pat gali susidurti su £ 194,34 siekiančiais sutarties nutraukimo mokesčiais, jei jie norėtų jos atsisakyti metais anksčiau, o „Plusnet“, „TalkTalk“ ir EE klientai gali susidurti su atitinkamai £ 133,12, £ 122,40 ir £ 116,63 sutarties nutraukimo mokesčiais.

„TalkTalk“ teigė, kad ji automatiškai atleis savo labiausiai finansiškai pažeidžiamus klientus, tačiau nenurodė kriterijų. Teikėjai siūlo socialinius tarifus su fiksuotomis kainomis, kurios kasmet nekyla.

„Which?“ teigė, kad vidutinis mažas pajamas gaunantis klientas, kurį paveikė kainų kilimas, pereidamas prie socialinio tarifo gali sutaupyti net £ 220,32, arba £ 18,36 per mėnesį.

Tačiau likus mažiau nei dviem savaitėms iki kainų padidėjimo įsigaliojimo, socialiniai tarifai vis dar maži – daugiausia dėl to, kad trūksta sąmoningumo, teigia vartotojų grupė. Remiantis naujausia apklausa, trys ketvirtadaliai mažas pajamas gaunančių vartotojų nežino apie socialinius tarifus.

 

 

„Vodafone“ patvirtino, kad automatiškai atleidžia klientus, kurie, jos nuomone, yra finansiškai pažeidžiami, nuo šių metų kainų kilimo. „Which?“ apskaičiavo, kad mažas pajamas gaunančių BT, EE, „Plusnet“, „TalkTalk“ ar „Vodafone“ klientų, uždirbančių 21 000 svarų sterlingų ar mažiau per metus, mokėjimai gali padidėti iki £ 77, arba vidutiniškai £ 52, per metus mokant £ 431 už interneto ryšį arba ne mažiau kaip 2% savo metinių pajamų.

Mažas pajamas gaunantys BT klientai taip pat gali susidurti su £ 194,34 siekiančiais sutarties nutraukimo mokesčiais, jei jie norėtų jos atsisakyti metais anksčiau, o „Plusnet“, „TalkTalk“ ir EE klientai gali susidurti su atitinkamai £ 133,12, £ 122,40 ir £ 116,63 sutarties nutraukimo mokesčiais.

„TalkTalk“ teigė, kad ji automatiškai atleis savo labiausiai finansiškai pažeidžiamus klientus, tačiau nenurodė kriterijų. Teikėjai siūlo socialinius tarifus su fiksuotomis kainomis, kurios kasmet nekyla.

„Which?“ teigė, kad vidutinis mažas pajamas gaunantis klientas, kurį paveikė kainų kilimas, pereidamas prie socialinio tarifo gali sutaupyti net £ 220,32, arba £ 18,36 per mėnesį.

Tačiau likus mažiau nei dviem savaitėms iki kainų padidėjimo įsigaliojimo, socialiniai tarifai vis dar maži – daugiausia dėl to, kad trūksta sąmoningumo, teigia vartotojų grupė. Remiantis naujausia apklausa, trys ketvirtadaliai mažas pajamas gaunančių vartotojų nežino apie socialinius tarifus.

 

 

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: