JK siūloma keleiviams mokėti kompensaciją ir tada, kai skrydis vėluoja tik valandą - Anglija.lt
 

JK siūloma keleiviams mokėti kompensaciją ir tada, kai skrydis vėluoja tik valandą 

Pagal Susisiekimo departamento planą keleiviai, kurių skrydžiai vėluoja daugiau nei tris valandas, gali atgauti 100 procentų bilieto kainos.

Klientai, kurių skrydis vėluoja nuo dviejų iki trijų valandų, turės teisę į 50 procentų bilieto kainos.

Tuo tarpu tie, kurie vėluoja nuo vienos iki dviejų valandų, gali susigrąžinti 25 procentus mokesčio.

Šiuo metu oro linijų bendrovės gali nemokėti kompensacijų už įvykius, kurių jos negali kontroliuoti, pavyzdžiui, ekstremalių oro sąlygų ar saugumo įspėjimus.

Kiti pasiūlymai, skirti apsaugoti vartotojus, apima įpareigoti JK veikiančias oro linijas prisijungti prie alternatyvaus ginčų sprendimo (ADR) sistemos, kuri padėtų daugiau žmonių gauti jiems priklausančias sumas ir kompensacijas.

AGS programos, kuriose narystė yra savanoriška, padėjo tūkstančiams keleivių eskaluoti skundus nesikreipiant į teismą.

Vyriausybė taip pat svarsto galimybę Civilinės aviacijos tarnybai (CAA) skirti tiesiogines baudas už pažeidimus.

Ponas Shappsas sakė: „Žmonės nusipelno paslaugos, kuri, kai viskas vyksta ne taip, pirmiausia yra keleiviai, todėl šiandien pateikiau pasiūlymus, kuriais siekiama sustiprinti oro linijų vartotojų apsaugą ir teises.

„Mes maksimaliai išnaudojame „Brexit“ dividendus, naudodamiesi naujomis laisvėmis už ES ribų, ir ši peržiūra padės sukurti patikimą ir gerą reputaciją turintį sektorių.

CAA vadovas Richardas Moriarty sakė, kad planai yra „aiškus poreikis sustiprinti mūsų vykdymo galias ir suderinti mus su kitomis reguliavimo institucijomis“.

Jis pridūrė: „Pasiūlymai pagerins keleivių teises ir suteiks Civilinės aviacijos administracijai tinkamų priemonių, kad ji galėtų greitai ir veiksmingai veikti vartotojų labui.

Rocio Concha, vartotojų grupės Who? politikos ir gynimo direktorius, teigė, kad pasitikėjimas kelionių įmonėmis pandemijos metu „sumažėjo“, kai kai kurios oro linijos „nepaisė savo teisinių įsipareigojimų ir atsisakė grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius“.

Ji pridūrė: „Šios konsultacijos yra sveikintinas pirmasis žingsnis, turintis pagerinti ir sustiprinti vartotojų teises ir apsaugą, kad skundai būtų išnagrinėti teisingai ir greitai, o keleiviai greitai ir be nereikalingo vargo gautų mokėtinus pinigus.

„Taip pat labai svarbu, kad sistemą paremtų reguliuotojas, turintis reikiamų įgaliojimų imtis greitų ir griežtų veiksmų prieš bet kurią įmonę, kuri pažeidžia vartotojų įstatymus.

Shappsas taip pat siūlo reikalauti, kad oro linijos apmokėtų visas išlaidas, susijusias su vežimėlių ir mobilumo paspirtukų, pamestų ar sugadintų vidaus skrydžių metu, remontas arba pakeitimas.

Šiuo metu pagal Monrealio konvenciją jie privalo sumokėti keleiviams tik iki maždaug 1200 svarų sterlingų už jų daiktų sugadinimą ar praradimą, nors kai kurie vežimėliai kainuoja daugiau nei 25000 svarų.

Caroline Stickland, neįgaliųjų grupės „Transport for All“ vyriausioji pareigūnė, sakė, kad neleidimas kam nors naudotis neįgaliojo vežimėliu „gali reikšti visišką nepriklausomybės praradimą“.

Ji tęsė: „Siekiant apsisaugoti nuo to, reikia nuveikti daug daugiau, įskaitant sąžiningą kompensaciją neįgaliems keleiviams.

„Mes sveikiname šiuos pasiūlymus ir tikimės, kad jie bus tolesnių teigiamų pokyčių šioje srityje pradžia.

Pagal Susisiekimo departamento planą keleiviai, kurių skrydžiai vėluoja daugiau nei tris valandas, gali atgauti 100 procentų bilieto kainos.

Klientai, kurių skrydis vėluoja nuo dviejų iki trijų valandų, turės teisę į 50 procentų bilieto kainos.

Tuo tarpu tie, kurie vėluoja nuo vienos iki dviejų valandų, gali susigrąžinti 25 procentus mokesčio.

Šiuo metu oro linijų bendrovės gali nemokėti kompensacijų už įvykius, kurių jos negali kontroliuoti, pavyzdžiui, ekstremalių oro sąlygų ar saugumo įspėjimus.

Kiti pasiūlymai, skirti apsaugoti vartotojus, apima įpareigoti JK veikiančias oro linijas prisijungti prie alternatyvaus ginčų sprendimo (ADR) sistemos, kuri padėtų daugiau žmonių gauti jiems priklausančias sumas ir kompensacijas.

AGS programos, kuriose narystė yra savanoriška, padėjo tūkstančiams keleivių eskaluoti skundus nesikreipiant į teismą.

Vyriausybė taip pat svarsto galimybę Civilinės aviacijos tarnybai (CAA) skirti tiesiogines baudas už pažeidimus.

Ponas Shappsas sakė: „Žmonės nusipelno paslaugos, kuri, kai viskas vyksta ne taip, pirmiausia yra keleiviai, todėl šiandien pateikiau pasiūlymus, kuriais siekiama sustiprinti oro linijų vartotojų apsaugą ir teises.

„Mes maksimaliai išnaudojame „Brexit“ dividendus, naudodamiesi naujomis laisvėmis už ES ribų, ir ši peržiūra padės sukurti patikimą ir gerą reputaciją turintį sektorių.

CAA vadovas Richardas Moriarty sakė, kad planai yra „aiškus poreikis sustiprinti mūsų vykdymo galias ir suderinti mus su kitomis reguliavimo institucijomis“.

Jis pridūrė: „Pasiūlymai pagerins keleivių teises ir suteiks Civilinės aviacijos administracijai tinkamų priemonių, kad ji galėtų greitai ir veiksmingai veikti vartotojų labui.

Rocio Concha, vartotojų grupės Who? politikos ir gynimo direktorius, teigė, kad pasitikėjimas kelionių įmonėmis pandemijos metu „sumažėjo“, kai kai kurios oro linijos „nepaisė savo teisinių įsipareigojimų ir atsisakė grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius“.

Ji pridūrė: „Šios konsultacijos yra sveikintinas pirmasis žingsnis, turintis pagerinti ir sustiprinti vartotojų teises ir apsaugą, kad skundai būtų išnagrinėti teisingai ir greitai, o keleiviai greitai ir be nereikalingo vargo gautų mokėtinus pinigus.

„Taip pat labai svarbu, kad sistemą paremtų reguliuotojas, turintis reikiamų įgaliojimų imtis greitų ir griežtų veiksmų prieš bet kurią įmonę, kuri pažeidžia vartotojų įstatymus.

Shappsas taip pat siūlo reikalauti, kad oro linijos apmokėtų visas išlaidas, susijusias su vežimėlių ir mobilumo paspirtukų, pamestų ar sugadintų vidaus skrydžių metu, remontas arba pakeitimas.

Šiuo metu pagal Monrealio konvenciją jie privalo sumokėti keleiviams tik iki maždaug 1200 svarų sterlingų už jų daiktų sugadinimą ar praradimą, nors kai kurie vežimėliai kainuoja daugiau nei 25000 svarų.

Caroline Stickland, neįgaliųjų grupės „Transport for All“ vyriausioji pareigūnė, sakė, kad neleidimas kam nors naudotis neįgaliojo vežimėliu „gali reikšti visišką nepriklausomybės praradimą“.

Ji tęsė: „Siekiant apsisaugoti nuo to, reikia nuveikti daug daugiau, įskaitant sąžiningą kompensaciją neįgaliems keleiviams.

„Mes sveikiname šiuos pasiūlymus ir tikimės, kad jie bus tolesnių teigiamų pokyčių šioje srityje pradžia.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: