Jungtinėje Karalystėje „H&M“ apmokestino prekių grąžinimą internetu - Anglija.lt
 

Jungtinėje Karalystėje „H&M“ apmokestino prekių grąžinimą internetu  

„H&M“ tapo naujausiu mažmenininku, reikalaujančiu savo klientų mokėti už užsakymų grąžinimą internetu.

Daugelis mažmenininkų siūlo nemokamą prekių grąžinimą internetu, kad pritrauktų klientus. Tačiau „H&M“ prisijungė prie „Zara“, „Boohoo“ ir „Next“ įvedant mokestį, rašo „Standard“.

Švedijoje įsikūrusi mažmeninės prekybos milžinė JK klientams pranešė, kad dabar jie turi sumokėti £ 1,99 mokestį, kai grąžina prekę į parduotuvę arba internetu, nebent produktas būtų su trūkumais ar netinkamas.

Vienintelė išimtis yra „H&M“ klubo nariams, kuriems vis dar leidžiama nemokamai grąžinti produktus. Tai įvyko po to, kai po pandemijos išaugo apsipirkimas internetu, kai kurie mažmenininkai praneša, kad pirkėjai pirko daugiau prekių, o paskui grąžindavo nepatikusius produktus.

„H&M“ tapo naujausiu mažmenininku, reikalaujančiu savo klientų mokėti už užsakymų grąžinimą internetu.

Daugelis mažmenininkų siūlo nemokamą prekių grąžinimą internetu, kad pritrauktų klientus. Tačiau „H&M“ prisijungė prie „Zara“, „Boohoo“ ir „Next“ įvedant mokestį, rašo „Standard“.

Švedijoje įsikūrusi mažmeninės prekybos milžinė JK klientams pranešė, kad dabar jie turi sumokėti £ 1,99 mokestį, kai grąžina prekę į parduotuvę arba internetu, nebent produktas būtų su trūkumais ar netinkamas.

Vienintelė išimtis yra „H&M“ klubo nariams, kuriems vis dar leidžiama nemokamai grąžinti produktus. Tai įvyko po to, kai po pandemijos išaugo apsipirkimas internetu, kai kurie mažmenininkai praneša, kad pirkėjai pirko daugiau prekių, o paskui grąžindavo nepatikusius produktus.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: