Kada ir kiek kils bilietų kainos Londono metro ir autobusuose - Anglija.lt
 

Kada ir kiek kils bilietų kainos Londono metro ir autobusuose 

Nauji tarifai įsigalios nuo antradienio, kovo 1 d.

Vidutinis augimas sieks 4,8 procento – didžiausias metinis augimas per dešimtmetį.

Kainos paprastai kyla kasmet pirmąją Naujųjų metų darbo dieną. Dėl pandemijos tai yra antrus metus iš eilės, kai kainų kilimas atidėtas iki kovo mėnesio, visų pirma dėl to, kad didėja nacionalinės geležinkelių kainos, kurios atidėtos iki kito mėnesio.

Khanas nusprendė padidinti bilietų kainas 10 pensų, o ne pakartoti praėjusių metų 5 pensų didėjimą.

Iki praėjusių metų vieno autobuso bilieto kaina nepabrango nuo 2014 m.

Kadangi grynieji pinigai autobusuose nebepriimami, meras teoriškai galėjo pasirinkti bilietų kainas padidinti 7 arba 8 pensais, tačiau visada buvo tradicija, jei įmanoma, naudoti apvalius skaičius.

Tačiau ponas Khanas, kaip buvo žadėta, paliko „Hopper“ bilietą, kuris leidžia keleiviams kelis kartus keliauti autobusu per 60 minučių nemokant iš naujo.

Pagal vyriausybės nurodymus, pagal kuriuos TfL atspindi nacionalinių geležinkelių kainų kilimą, kainos turi padidėti bent 3,8 proc., kurios taip pat turėtų būti įgyvendintos kitą mėnesį.

Ponas Khanas pasirinko bendrą 4,8 proc. padidinimą, kad iki 2022 m. pabaigos TfL gautų papildomus 151 mln. svarų sterlingų, kad sumažintų finansų krizę, kurią patyrė dėl pandemijos, dėl kurios jos bilietų pajamos smarkiai sumažėjo.

Kyla ir metro kainos. Tai priklauso nuo to, kiek zonų keliaujate. Viena kelionė 1 zonoje naudojant Oyster kortelę arba bekontaktę kortelę ar telefoną kainuos papildomai 10 pensų, taigi iki 2,50 GBP.

Daugeliui londoniečių pagrindinis rodiklis bus dienos „viršutinė riba“ – maksimali suma, mokama už tam tikras keliones, pavyzdžiui, į darbą ir atgal bei keliones pietų metu arba po darbo. Viršutinė riba didėja vidutiniškai 3,8 proc.

1–2 zonų dienos limitas padidėja 30 pensų per dieną iki 7,70 GBP. 1-3 zonų viršutinė riba pakyla tiek pat iki 9 GBP. 1–4 zonos peršoka nuo 40 p iki 11 svarų sterlingų. 1–6 zonos pakyla nuo 60 p iki 14,10 GBP.

Padidėjusios autobusų kainos paveiks daug daugiau londoniečių nei metro. Autobusai laikomi sostinės viešojo transporto tinklo „darbo arkliu“ ir visada veždavo daugiau keleivių nei metro.

Iki pandemijos kasdien autobusu būtų nuvažiuota daugiau nei šeši milijonai kelionių per dieną, o metro – maždaug keturi milijonai.

Kaip autobuso vairuotojo sūnus – tai jis nepavargsta kartoti – Khanas puikiai žino, kad vargingesni londoniečiai priklauso nuo autobuso.

Daugelis mažai apmokamų darbuotojų negali sau leisti didesnių metro kainų arba gyvena vietovėse, kuriose metro neaptarnauja, arba abu.

Pono Khano velionis tėvas vairavo 44 autobusą, o jį natūraliai palaiko tradiciniai leiboristų rinkėjai.

Nauji tarifai įsigalios nuo antradienio, kovo 1 d.

Vidutinis augimas sieks 4,8 procento – didžiausias metinis augimas per dešimtmetį.

Kainos paprastai kyla kasmet pirmąją Naujųjų metų darbo dieną. Dėl pandemijos tai yra antrus metus iš eilės, kai kainų kilimas atidėtas iki kovo mėnesio, visų pirma dėl to, kad didėja nacionalinės geležinkelių kainos, kurios atidėtos iki kito mėnesio.

Khanas nusprendė padidinti bilietų kainas 10 pensų, o ne pakartoti praėjusių metų 5 pensų didėjimą.

Iki praėjusių metų vieno autobuso bilieto kaina nepabrango nuo 2014 m.

Kadangi grynieji pinigai autobusuose nebepriimami, meras teoriškai galėjo pasirinkti bilietų kainas padidinti 7 arba 8 pensais, tačiau visada buvo tradicija, jei įmanoma, naudoti apvalius skaičius.

Tačiau ponas Khanas, kaip buvo žadėta, paliko „Hopper“ bilietą, kuris leidžia keleiviams kelis kartus keliauti autobusu per 60 minučių nemokant iš naujo.

Pagal vyriausybės nurodymus, pagal kuriuos TfL atspindi nacionalinių geležinkelių kainų kilimą, kainos turi padidėti bent 3,8 proc., kurios taip pat turėtų būti įgyvendintos kitą mėnesį.

Ponas Khanas pasirinko bendrą 4,8 proc. padidinimą, kad iki 2022 m. pabaigos TfL gautų papildomus 151 mln. svarų sterlingų, kad sumažintų finansų krizę, kurią patyrė dėl pandemijos, dėl kurios jos bilietų pajamos smarkiai sumažėjo.

Kyla ir metro kainos. Tai priklauso nuo to, kiek zonų keliaujate. Viena kelionė 1 zonoje naudojant Oyster kortelę arba bekontaktę kortelę ar telefoną kainuos papildomai 10 pensų, taigi iki 2,50 GBP.

Daugeliui londoniečių pagrindinis rodiklis bus dienos „viršutinė riba“ – maksimali suma, mokama už tam tikras keliones, pavyzdžiui, į darbą ir atgal bei keliones pietų metu arba po darbo. Viršutinė riba didėja vidutiniškai 3,8 proc.

1–2 zonų dienos limitas padidėja 30 pensų per dieną iki 7,70 GBP. 1-3 zonų viršutinė riba pakyla tiek pat iki 9 GBP. 1–4 zonos peršoka nuo 40 p iki 11 svarų sterlingų. 1–6 zonos pakyla nuo 60 p iki 14,10 GBP.

Padidėjusios autobusų kainos paveiks daug daugiau londoniečių nei metro. Autobusai laikomi sostinės viešojo transporto tinklo „darbo arkliu“ ir visada veždavo daugiau keleivių nei metro.

Iki pandemijos kasdien autobusu būtų nuvažiuota daugiau nei šeši milijonai kelionių per dieną, o metro – maždaug keturi milijonai.

Kaip autobuso vairuotojo sūnus – tai jis nepavargsta kartoti – Khanas puikiai žino, kad vargingesni londoniečiai priklauso nuo autobuso.

Daugelis mažai apmokamų darbuotojų negali sau leisti didesnių metro kainų arba gyvena vietovėse, kuriose metro neaptarnauja, arba abu.

Pono Khano velionis tėvas vairavo 44 autobusą, o jį natūraliai palaiko tradiciniai leiboristų rinkėjai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: