Kas jums priklauso, jei buvo atidėtas arba vėluoja jūsų skrydis - Anglija.lt
 

Kas jums priklauso, jei buvo atidėtas arba vėluoja jūsų skrydis 

  • Keleiviai gali reikalauti 220 svarų sterlingų kompensacijos už trumpo nuotolio skrydžius po trijų valandų vėlavimo.
  • Ilgesnio skrydžio atveju kompensacija siekia 350 svarų sterlingų už atstumą nuo 1500 km iki 3500 km arba 520 svarų sterlingų už tolimesnį nei 3500 km skrydį.
  • Už skrydžius, vėluojančius daugiau nei penkias valandas, klientas turi teisę per savaitę atgauti visą sumokėtą sumą.
  • Jei nusprendžiama keliauti, keleivis gali reikalauti šių sumų tik tuo atveju, jei dėl vėlavimo kalta aviakompanija.
  • Užstrigę eilėse neturėsite teisės susigrąžinti pinigų, tačiau jeigu oro linijų bendrovė ar oro uostas yra kaltas dėl vėlavimo, klientai gali prašyti grąžinti pinigus.
  • Aviakompanijos privalo teikti maistą, gėrimus ir galimybę naudotis telefono bei el. pašto paslaugomis visą vėlavimo laiką.
  • Tai taikoma bet kuriam skrydžiui, išvykstančiam iš JK arba su JK oro linijų bendrove, jei šios išlaidos yra pagrįstos. Tačiau tai neapima brangaus maitinimo, prabangių viešbučių ar alkoholio.
  • Jei skrydis atidėtas arba vėluoja per naktį, turi būti apmokamas viešbutis bei kelionės iš oro uosto į viešbutį.

  • Keleiviai gali reikalauti 220 svarų sterlingų kompensacijos už trumpo nuotolio skrydžius po trijų valandų vėlavimo.
  • Ilgesnio skrydžio atveju kompensacija siekia 350 svarų sterlingų už atstumą nuo 1500 km iki 3500 km arba 520 svarų sterlingų už tolimesnį nei 3500 km skrydį.
  • Už skrydžius, vėluojančius daugiau nei penkias valandas, klientas turi teisę per savaitę atgauti visą sumokėtą sumą.
  • Jei nusprendžiama keliauti, keleivis gali reikalauti šių sumų tik tuo atveju, jei dėl vėlavimo kalta aviakompanija.
  • Užstrigę eilėse neturėsite teisės susigrąžinti pinigų, tačiau jeigu oro linijų bendrovė ar oro uostas yra kaltas dėl vėlavimo, klientai gali prašyti grąžinti pinigus.
  • Aviakompanijos privalo teikti maistą, gėrimus ir galimybę naudotis telefono bei el. pašto paslaugomis visą vėlavimo laiką.
  • Tai taikoma bet kuriam skrydžiui, išvykstančiam iš JK arba su JK oro linijų bendrove, jei šios išlaidos yra pagrįstos. Tačiau tai neapima brangaus maitinimo, prabangių viešbučių ar alkoholio.
  • Jei skrydis atidėtas arba vėluoja per naktį, turi būti apmokamas viešbutis bei kelionės iš oro uosto į viešbutį.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: