Kavinės ir barai nebeįsileidžia rezervacijas atšaukiančių klientų - Anglija.lt
 

Kavinės ir barai nebeįsileidžia rezervacijas atšaukiančių klientų  

Paskutinės minutės apsilankymų atšaukimai ir augantis neatvykimų skaičius stumia sunkumus patiriančius Jungtinės Karalystės restoranus ir barus link bankroto, sako verslininkai.

Daugelis svetingumo įmonių ėmėsi specialių priemonių nuostoliams padengti. Kai kurie dabar ima užstatus bei atšaukimo mokesčius, o kiti tiesiog nebepriima rezervacijų iš klientų, įtrauktų į juodąjį sąrašą.

„Tikriausiai tai buvo maždaug 20 000 svarų sterlingų, kuriuos praradome praėjusią vasarą dėl neatvykimų“, – sakė vienos užeigos vadovė Heidi Bakewell. „Šiais metais nėra taip blogai, kaip pernai, bet dar anksti kalbėti“, – sakė Gwynedde esančio „Bryncynan“ vadybininkę.

Baras pradėjo atsisakyti užsakymų iš klientų, kurie anksčiau buvo atšaukę užsakymą arba neatvyko. Ji teigė, kad tai padidino spaudimą itin užimtai virtuvei, kuri dėl darbuotojų trūkumo ir taip veikė mažesniu pajėgumu.

Paskutinės minutės apsilankymų atšaukimai ir augantis neatvykimų skaičius stumia sunkumus patiriančius Jungtinės Karalystės restoranus ir barus link bankroto, sako verslininkai.

Daugelis svetingumo įmonių ėmėsi specialių priemonių nuostoliams padengti. Kai kurie dabar ima užstatus bei atšaukimo mokesčius, o kiti tiesiog nebepriima rezervacijų iš klientų, įtrauktų į juodąjį sąrašą.

„Tikriausiai tai buvo maždaug 20 000 svarų sterlingų, kuriuos praradome praėjusią vasarą dėl neatvykimų“, – sakė vienos užeigos vadovė Heidi Bakewell. „Šiais metais nėra taip blogai, kaip pernai, bet dar anksti kalbėti“, – sakė Gwynedde esančio „Bryncynan“ vadybininkę.

Baras pradėjo atsisakyti užsakymų iš klientų, kurie anksčiau buvo atšaukę užsakymą arba neatvyko. Ji teigė, kad tai padidino spaudimą itin užimtai virtuvei, kuri dėl darbuotojų trūkumo ir taip veikė mažesniu pajėgumu.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: