Kodėl kylant ir leidžiantis lėktuve prigesinamos šviesos?  

Tam, kad priprastų prie tamsos, žmogaus akims reikia 10–30 minučių. Tai reiškia, kad jeigu reikėtų greitai evakuotis iš lėktuvo, tos kelios minutės gali būti gyvybės ar mirties klausimas. O lėktuvo kilimas ir leidimasis yra du potencialiai pavojingiausi skrydžio etapai.

Be to, jeigu įvyktų nelaimė, prigesinus šviesas būtų geriau matomi apšviesti takai ir avarinės lemputės.

J.Lewisas aiškino, kad tas pats daroma ir pilotų kabinoje – šviesos prigesinamos, kad lakūnų akys geriau priprastų prie lauko sąlygų. Be to, pavyzdžiui, žaibuojant šviesos dažniausiai kabinoje yra paryškinamos. „Tuomet, jeigu staiga ryškiai sužaibuos, tavęs tai neapakins“, – aiškino jis.

Anglija.lt

Tam, kad priprastų prie tamsos, žmogaus akims reikia 10–30 minučių. Tai reiškia, kad jeigu reikėtų greitai evakuotis iš lėktuvo, tos kelios minutės gali būti gyvybės ar mirties klausimas. O lėktuvo kilimas ir leidimasis yra du potencialiai pavojingiausi skrydžio etapai.

Be to, jeigu įvyktų nelaimė, prigesinus šviesas būtų geriau matomi apšviesti takai ir avarinės lemputės.

J.Lewisas aiškino, kad tas pats daroma ir pilotų kabinoje – šviesos prigesinamos, kad lakūnų akys geriau priprastų prie lauko sąlygų. Be to, pavyzdžiui, žaibuojant šviesos dažniausiai kabinoje yra paryškinamos. „Tuomet, jeigu staiga ryškiai sužaibuos, tavęs tai neapakins“, – aiškino jis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: