Koronavirusas JK: darbo netekę žmonės susiduria su pašalpos gavimo problemomis 

Bedarbių paramos sistema Jungtinėje Karalystėje susiduria su rimtomis problemomis, nes „neįtikėtinas“ skaičius žmonių pastarosiomis dienomis pateikė prašymų dėl pašalpų, visame pasaulyje plintančiam koronavirusui sukėlus ekonominių problemų.

Vienu metu antradienį daugiau nei 100 tūkst. žmonių mėgino patvirtinti savo tapatybę internetu, o kiti kelias valandas mėgino prisiskambinti. Daugelis žmonių, ilgai laukusių, kol juos sujungs telefonu, padėjo ragelį ir sistemos buvo atmesti.

Darbo ir pensijų departamentas sako telkiantis visus savo darbuotojus ir ieškantis naujų, kad susidorotų su smarkiai išaugusiu žmonių srautu.

BBC atliktas tyrimas parodė, kad pašalpų sistema ėmė jausti spaudimą jau praėjusios savaitės viduryje, netrukus po to, kai vyriausybė įvedė pirmuosius apribojimus. Tačiau besikreipiančiųjų srautas šoktelėjo į viršų antradienį, kai buvo įvestas karantinas ir valdžia nurodė daugeliui įmonių užsidaryti.

Naujai besikreipiantieji, kurių daugelis yra dirbantys savarankiškai, susiduria su smarkiai sumažėjusiomis pajamomis. Žmonės apie savo problemas ėmė pasakoti socialiniuose tinkluose. Vienas tviterio vartotojas pasakojo, kad jam mėginant patvirtinti savo tapatybę (tai yra vienas iš pagrindinių reikalavimų kreipiantis dėl bet kokios pašalpos internete), pasirodė užrašas, kad eilėje prieš jį laukia 105563 žmonės

Jokių pajamų

32 metų Jonathanas Hume'as pasakojo nuo praėjusio penktadienio į universalios pašalpos karštąją liniją skambino „gal 80-100 kartų“.

Jo mokslinės sveikos sutartis su Mančesterio universitetu baigėsi anksčiau šį mėnesį ir vyrui reikia susisiekti su pašalpų pareigūnu, kad būtų sutvarkytas jo prašymas.

„Aš tiesiog negaliu prisiskambinti, – sakė vyras. – Daugeliu atveju linija iš karto atsijungia. O tuos kelis kartus, kai man pavyko prisiskambinti, turėjau laukti dvi valandas, o tuomet mano tinklas mane atjungė. Tai piktina ir kelia didžiulį stresą. Kol tai nebus sutvarkyta, aš neturiu jokių pajamų.“

Dešimtys tūkstančių žmonių, nukentėjusių nuo ekonominių koronaviruso plitimo pasekmių, pastarosiomis dienomis įgijo teisę kreiptis dėl universalios pašalpos. Darbo ir pensijų departamentas pirmadienį išplatiname pareiškime besikreipiantiems žmonėms nurodė naudotis internetine sistema po to, kai žmonės socialiniuose tinkluose kelias dienas skundėsi negalintys prisiskambinti.

JK vyriausybė pirmadienį pranešė, kad visi užimtumo centrai bus uždaryti visiems žmonėms, išskyrus pažeidžiamiausius, kurie negali dėl departamento paslaugų kreiptis „jokiais kitais būdais, todėl kiti besikreipiantieji raginami kreiptis internetu arba telefonu“.

Departamentas taip pat nurodė, jog imasi „precedento neturinčių“ veiksmų užtikrinti, kad žmonės sulauks jiems reikalingos paramos. „Maždaug 10 tūkst. dabartinių darbuotojų yra perkeliami tvarkyti naujų paraiškų ir padėti esamam tūkstančiui darbuotojų. Be to, departamentas planuoja priimti papildomų 1500 žmonių jiems padėti“, – nurodoma departamento pranešime.

Bedarbių paramos sistema Jungtinėje Karalystėje susiduria su rimtomis problemomis, nes „neįtikėtinas“ skaičius žmonių pastarosiomis dienomis pateikė prašymų dėl pašalpų, visame pasaulyje plintančiam koronavirusui sukėlus ekonominių problemų.

Vienu metu antradienį daugiau nei 100 tūkst. žmonių mėgino patvirtinti savo tapatybę internetu, o kiti kelias valandas mėgino prisiskambinti. Daugelis žmonių, ilgai laukusių, kol juos sujungs telefonu, padėjo ragelį ir sistemos buvo atmesti.

Darbo ir pensijų departamentas sako telkiantis visus savo darbuotojus ir ieškantis naujų, kad susidorotų su smarkiai išaugusiu žmonių srautu.

BBC atliktas tyrimas parodė, kad pašalpų sistema ėmė jausti spaudimą jau praėjusios savaitės viduryje, netrukus po to, kai vyriausybė įvedė pirmuosius apribojimus. Tačiau besikreipiančiųjų srautas šoktelėjo į viršų antradienį, kai buvo įvestas karantinas ir valdžia nurodė daugeliui įmonių užsidaryti.

Naujai besikreipiantieji, kurių daugelis yra dirbantys savarankiškai, susiduria su smarkiai sumažėjusiomis pajamomis. Žmonės apie savo problemas ėmė pasakoti socialiniuose tinkluose. Vienas tviterio vartotojas pasakojo, kad jam mėginant patvirtinti savo tapatybę (tai yra vienas iš pagrindinių reikalavimų kreipiantis dėl bet kokios pašalpos internete), pasirodė užrašas, kad eilėje prieš jį laukia 105563 žmonės

Jokių pajamų

32 metų Jonathanas Hume'as pasakojo nuo praėjusio penktadienio į universalios pašalpos karštąją liniją skambino „gal 80-100 kartų“.

Jo mokslinės sveikos sutartis su Mančesterio universitetu baigėsi anksčiau šį mėnesį ir vyrui reikia susisiekti su pašalpų pareigūnu, kad būtų sutvarkytas jo prašymas.

„Aš tiesiog negaliu prisiskambinti, – sakė vyras. – Daugeliu atveju linija iš karto atsijungia. O tuos kelis kartus, kai man pavyko prisiskambinti, turėjau laukti dvi valandas, o tuomet mano tinklas mane atjungė. Tai piktina ir kelia didžiulį stresą. Kol tai nebus sutvarkyta, aš neturiu jokių pajamų.“

Dešimtys tūkstančių žmonių, nukentėjusių nuo ekonominių koronaviruso plitimo pasekmių, pastarosiomis dienomis įgijo teisę kreiptis dėl universalios pašalpos. Darbo ir pensijų departamentas pirmadienį išplatiname pareiškime besikreipiantiems žmonėms nurodė naudotis internetine sistema po to, kai žmonės socialiniuose tinkluose kelias dienas skundėsi negalintys prisiskambinti.

JK vyriausybė pirmadienį pranešė, kad visi užimtumo centrai bus uždaryti visiems žmonėms, išskyrus pažeidžiamiausius, kurie negali dėl departamento paslaugų kreiptis „jokiais kitais būdais, todėl kiti besikreipiantieji raginami kreiptis internetu arba telefonu“.

Departamentas taip pat nurodė, jog imasi „precedento neturinčių“ veiksmų užtikrinti, kad žmonės sulauks jiems reikalingos paramos. „Maždaug 10 tūkst. dabartinių darbuotojų yra perkeliami tvarkyti naujų paraiškų ir padėti esamam tūkstančiui darbuotojų. Be to, departamentas planuoja priimti papildomų 1500 žmonių jiems padėti“, – nurodoma departamento pranešime.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: