Lėktuvo avariją galėjo lemti oro burbulai - Anglija.lt
 

Lėktuvo avariją galėjo lemti oro burbulai 

Boeing 777 lėktuvo avarijos Heatrow oro uoste priežastis tiriantys ekspertai teigia, jog nelaimę galėjo lemti degaluose atsiradę oro burbulai. Tyrėjai savo dėmesį sukoncentravo į aukšto slėgio kuro siurblius, nustačius, jog jie pažeisti, o degalų bake aptikta nuolaužų.

Teigiama, kad jei į degalus pateko oro, tai galėjo sutrikdyti kuro siurblių darbą, o to pasekoje varikliai gavo nepakankamą kiekį kuro ir jų sukuriamos traukos nepakako sėkmingam lėktuvo nusileidimui.

Kaip Anglija.lt jau rašė, iš Kinijos sostinės Pekino skridęs „British Airways“ bendrovei priklausantis lėktuvas su 16 įgulos narių ir 136 keleiviais leisdamasis nepasiekė leidimosi tako ir patyrė avariją. Pirmiausiai tirtos versijos, jog lėktuvas susidūrė su paukščiais, užšalo benzinas ar iš rikiuotės išėjo lėktuvo kompiuteris, nepasitvirtino ir buvo atmestos.

Avariją tiriantys ekspertai įprastu būdu išnagrinėję juodosios dėžės parodymus jokių mechaninių sutrikimų ar kitokių anomalijų nepastebėjo. Tyrėjai artimiausiu metu planuoja avarijos momentą atkurti ir gautus duomenis palyginti su juodosios dėžės parodymais.

Įvykį nagrinėjantys ekspertai išreiškė nuogąstavimus dėl to, kad iš karto po avarijos, lėktuvo vožtuvai praleido degalus, nors jie sukonstruoti taip, kad aklinai užsidaro vos įvykus incidentui. Jei avarijos vietoje būtų kilusi ugnis, varvantis benzinas galėjo sukelti katastrofiškas pasekmes. Nepaisant to, ekspertai teigia, jog vožtuvų klaida neįtakojo lėktuvo avarijos.

Anglija.lt

Boeing 777 lėktuvo avarijos Heatrow oro uoste priežastis tiriantys ekspertai teigia, jog nelaimę galėjo lemti degaluose atsiradę oro burbulai. Tyrėjai savo dėmesį sukoncentravo į aukšto slėgio kuro siurblius, nustačius, jog jie pažeisti, o degalų bake aptikta nuolaužų.

Teigiama, kad jei į degalus pateko oro, tai galėjo sutrikdyti kuro siurblių darbą, o to pasekoje varikliai gavo nepakankamą kiekį kuro ir jų sukuriamos traukos nepakako sėkmingam lėktuvo nusileidimui.

Kaip Anglija.lt jau rašė, iš Kinijos sostinės Pekino skridęs „British Airways“ bendrovei priklausantis lėktuvas su 16 įgulos narių ir 136 keleiviais leisdamasis nepasiekė leidimosi tako ir patyrė avariją. Pirmiausiai tirtos versijos, jog lėktuvas susidūrė su paukščiais, užšalo benzinas ar iš rikiuotės išėjo lėktuvo kompiuteris, nepasitvirtino ir buvo atmestos.

Avariją tiriantys ekspertai įprastu būdu išnagrinėję juodosios dėžės parodymus jokių mechaninių sutrikimų ar kitokių anomalijų nepastebėjo. Tyrėjai artimiausiu metu planuoja avarijos momentą atkurti ir gautus duomenis palyginti su juodosios dėžės parodymais.

Įvykį nagrinėjantys ekspertai išreiškė nuogąstavimus dėl to, kad iš karto po avarijos, lėktuvo vožtuvai praleido degalus, nors jie sukonstruoti taip, kad aklinai užsidaro vos įvykus incidentui. Jei avarijos vietoje būtų kilusi ugnis, varvantis benzinas galėjo sukelti katastrofiškas pasekmes. Nepaisant to, ekspertai teigia, jog vožtuvų klaida neįtakojo lėktuvo avarijos.

Anglija.lt

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: