Lietuvių studentų žaidimas- tarp geriausių pasaulyje - Anglija.lt
 

Lietuvių studentų žaidimas- tarp geriausių pasaulyje 

Didžiausiame pasaulyje technologijų turnyro konkurse "Imagine Cup" komanda iš Lietuvos pateko tarp dešimt geriausiųjų "Windows Phone" žaidimų kategorijoje. Kauno technologijos ir Vilniaus dailės akademijos studentų sukurtas ekologinis žaidimas "NeverFuture" nurungė 460 žaidimų iš viso pasaulio. Lietuvos atstovai į tarptautinio technologijų konkurso finalą, vykusiame Australijoje, pateko po 7 metų pertraukos.

Žaidimą "NeverFuture" sukūrė studentai Justas Šalkevičius, Liudas Ubarevičius, Gytis Valatka ir Ieva Auželytė. "LevelUp" pasivadinusi studentų komanda užsibrėžė tikslą parodyti žaidėjui koks svarbus yra ekologinių problemų klausimas ir pamokyti, kad šias problemas išspręsti galima tik dirbant išvien. Lietuvos studentų žaidimas netradiciniu vaidmenų žaidimo stiliumi skatina rūšiuoti atliekas, spręsti užterštumo problemas ir stiprina ekologinį mąstymą. Veiksmas vyksta ateities pasaulyje, kuriame pinigus atstoja surūšiuotos atliekos, o didžiausi žaidėjo priešai – teršėjai.

Komanda planuoja dalyvauti ir kitų metų "Imagine Cup", nes dalyvavimas tarptautiniame turnyre, kur susirenka daugiau nei 350 tūkst. dalyvių iš viso pasaulio suteikia neįkainojamos patirties. "LevelUp" komanda galėjo parodyti savo darbus didžiulei profesionalų bendruomenei ir pasitikrinti, kokiose srityse komanda juda tinkama kryptimi, o kur dar reikėtų patobulėti. "Imagine Cup" finalą taip pat stebi vienų didžiausių IT bendrovių atstovai, todėl dalyviams konkursas gali būti tramplinas į ateities karjerą.

"Finalinio "Imagine Cup" turnyro metu studentai savaime reklamuoja savo kūrinius potencialiems jos pirkėjams ir investuotojams. Po pristatymo plačiai profesionalų auditorijai, programėlės ir žaidimai tampa geriau atpažįstami bei gali lengviau atnešti pajamų jų kūrėjams ir net patraukti investuotojų dėmesį", – sakė "Microsoft" akademinių programų koordinatorius Tautvydas Dagys.

Didžiausiame pasaulyje technologijų turnyro konkurse "Imagine Cup" komanda iš Lietuvos pateko tarp dešimt geriausiųjų "Windows Phone" žaidimų kategorijoje. Kauno technologijos ir Vilniaus dailės akademijos studentų sukurtas ekologinis žaidimas "NeverFuture" nurungė 460 žaidimų iš viso pasaulio. Lietuvos atstovai į tarptautinio technologijų konkurso finalą, vykusiame Australijoje, pateko po 7 metų pertraukos.

Žaidimą "NeverFuture" sukūrė studentai Justas Šalkevičius, Liudas Ubarevičius, Gytis Valatka ir Ieva Auželytė. "LevelUp" pasivadinusi studentų komanda užsibrėžė tikslą parodyti žaidėjui koks svarbus yra ekologinių problemų klausimas ir pamokyti, kad šias problemas išspręsti galima tik dirbant išvien. Lietuvos studentų žaidimas netradiciniu vaidmenų žaidimo stiliumi skatina rūšiuoti atliekas, spręsti užterštumo problemas ir stiprina ekologinį mąstymą. Veiksmas vyksta ateities pasaulyje, kuriame pinigus atstoja surūšiuotos atliekos, o didžiausi žaidėjo priešai – teršėjai.

Komanda planuoja dalyvauti ir kitų metų "Imagine Cup", nes dalyvavimas tarptautiniame turnyre, kur susirenka daugiau nei 350 tūkst. dalyvių iš viso pasaulio suteikia neįkainojamos patirties. "LevelUp" komanda galėjo parodyti savo darbus didžiulei profesionalų bendruomenei ir pasitikrinti, kokiose srityse komanda juda tinkama kryptimi, o kur dar reikėtų patobulėti. "Imagine Cup" finalą taip pat stebi vienų didžiausių IT bendrovių atstovai, todėl dalyviams konkursas gali būti tramplinas į ateities karjerą.

"Finalinio "Imagine Cup" turnyro metu studentai savaime reklamuoja savo kūrinius potencialiems jos pirkėjams ir investuotojams. Po pristatymo plačiai profesionalų auditorijai, programėlės ir žaidimai tampa geriau atpažįstami bei gali lengviau atnešti pajamų jų kūrėjams ir net patraukti investuotojų dėmesį", – sakė "Microsoft" akademinių programų koordinatorius Tautvydas Dagys.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: