Lietuvos gyventojai įstaigų aptarnavimo kokybę įvertino 8 balais iš 10 - Anglija.lt
 

Lietuvos gyventojai įstaigų aptarnavimo kokybę įvertino 8 balais iš 10 

Lietuvos gyventojai šalies privačių ir valstybinių įstaigų aptarnavimą vertina 8,11 balo iš 10.

Tai rodo tyrimų bendrovės "TNS Gallup" vasarį atlikta gyventojų apklausa, BNS pranešė "TNS Gallup".

Palyginti su analogiška praėjusiais metais atlikta apklausa, įstaigų aptarnavimo kokybės vertinimas pagerėjo 0,02, o su 2005-aisiais - 0,14 punkto.

Naujausias tyrimas atskleidė, kad geriausiai aptarnaujami jaučiasi vaistinių klientai, kurie aptarnavimą vaistinėse vertina net 9,06 balo. Nedaug atsilieka bankai ir draudimo bendrovės - jų aptarnavimas įvertintas atitinkamai 8,59, ir 8,57 balo.

Aptarnavimą mobiliojo ryšio operatorių salonuose, privačiose gydymo įstaigose ir automobilių prekybos salonuose gyventojai vertina atitinkamai 8,51, 8,47 ir 8,39 balo.

Žemiau rikiuojasi kelionių agentūrų biurai (8,19 balo), fiksuotojo ryšio operatorių klientų aptarnavimo centrai (8,07), drabužių parduotuvės (7,95), elektrotechnikos, buitinės technikos ir statybos prekių centrai (7,9).

Aptarnavimas degalinėse vertinamas 7,87 balo, kavinėse, baruose ir restoranuose - 7,8 balo, o maisto prekių centruose - 7,06 balo.

Paaiškėjo, kad šalies gyventojai prasčiausiai vertina nekilnojamojo turto agentūrų, valstybinių gydymo įstaigų ir valstybinių institucijų aptarnavimą - atitinkamai 6,98, 6,95 ir 6,58 balo.

"TNS Gallup" gyventojų pasitenkinimą įvairiuose sektoriuose veikiančių įmonių aptarnavimo kokybe matuoja jau šeštus metus iš eilės.

BNS


BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Lietuvos gyventojai šalies privačių ir valstybinių įstaigų aptarnavimą vertina 8,11 balo iš 10.

Tai rodo tyrimų bendrovės "TNS Gallup" vasarį atlikta gyventojų apklausa, BNS pranešė "TNS Gallup".

Palyginti su analogiška praėjusiais metais atlikta apklausa, įstaigų aptarnavimo kokybės vertinimas pagerėjo 0,02, o su 2005-aisiais - 0,14 punkto.

Naujausias tyrimas atskleidė, kad geriausiai aptarnaujami jaučiasi vaistinių klientai, kurie aptarnavimą vaistinėse vertina net 9,06 balo. Nedaug atsilieka bankai ir draudimo bendrovės - jų aptarnavimas įvertintas atitinkamai 8,59, ir 8,57 balo.

Aptarnavimą mobiliojo ryšio operatorių salonuose, privačiose gydymo įstaigose ir automobilių prekybos salonuose gyventojai vertina atitinkamai 8,51, 8,47 ir 8,39 balo.

Žemiau rikiuojasi kelionių agentūrų biurai (8,19 balo), fiksuotojo ryšio operatorių klientų aptarnavimo centrai (8,07), drabužių parduotuvės (7,95), elektrotechnikos, buitinės technikos ir statybos prekių centrai (7,9).

Aptarnavimas degalinėse vertinamas 7,87 balo, kavinėse, baruose ir restoranuose - 7,8 balo, o maisto prekių centruose - 7,06 balo.

Paaiškėjo, kad šalies gyventojai prasčiausiai vertina nekilnojamojo turto agentūrų, valstybinių gydymo įstaigų ir valstybinių institucijų aptarnavimą - atitinkamai 6,98, 6,95 ir 6,58 balo.

"TNS Gallup" gyventojų pasitenkinimą įvairiuose sektoriuose veikiančių įmonių aptarnavimo kokybe matuoja jau šeštus metus iš eilės.

BNS


BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: