Londone duris atvėrė restoranas, kurio lankytojai už patiekalus gali susimokėti ... nuotraukomis. O viskas yra labai paprasta: nenorintys mokėti restorano lankytojai turi nufotografuoti jiems patiektus patiekalus ir juos paskelbti socialiniuose tinkluose „Instagram“, „Twitter“ arba „Facebook“ su žyma „#BirdsEyeInspirations“.
Restoranas „The Picture House“ atidarytas Londono Soho rajone ir jį finansuoja šaldytus produktus gaminanti kompanija „Birds Eye“, kuri iš esmės tokiu originaliu būdu sugalvojo pasireklamuoti. Ši bendrovė atliko tyrimą, kuris atskleidė, kad 52 proc. socialinių tinklų vartotojų reguliariai fotografuoja maistą. Kas dešimtas (11 proc.) vartotojas tai daro maždaug kartą per savaitę, o 9 proc. – kasdien. 34 proc. nurodė, kad fotografuoja restoranuose valgomus patiekalus. Dėl to, pavyzdžiui, socialiniame tinkle„Instagram“ yra daugiau nei 90 mln. nuotraukų su žyma „#food“.
Beje, „Birds Eye“ jau artimiausiu metu ketina tokius restoranus atidaryti Mančesteryje ir Lydse.
Komentarai
gali buti kad yra skirta kazkiek liesu tam reikalui...paskui jas isnaudos ji ir bus mokama...
Kazin kiek laiko restoranas su tokia rinkodara issilaikys:) Kas bus jeigu visi prades tik fotkinti maista ir niekas niekada nemokes?...
vot su tokias bajeriais ir apsiko visa instagramo ideja..kai zmones pradeda deti visoki mesla i ji ...tipo ka as valgau ..ka as geriu ir t.t tai nebera noro ir buti ten ..