Londone – pirmoji lietuviška lauko reklamos kampanija - Anglija.lt
 

Londone – pirmoji lietuviška lauko reklamos kampanija 

Jungtinėje Karalystėje, Londone, startavo pirmoji šios šalies istorijoje lauko reklamos kampanija lietuvių kalba. Autobusų aikštelių stenduose Rytų Londono gatvėse dvi savaites kabės lietuviško laikraščio ir internetinės svetainės reklaminiai plakatai.

Lietuviškose reklamose autobusų stotelių stenduose bus reklamuojamas lietuviams skirto savaitraščio “Infozona” naujasis sezonas ir internetinė svetainė “Anglija.lt”. Reklamai pasirinktos gausiausiai lietuvių gyvenamos Rytų Londono vietovės.

Savaitraštį leidžiančios kompanijos „Infozona Ltd.“ teigimu, sprendimas bendradarbiauti su lauko reklama užsiimančia kompanija „Clear Channel“ buvo priimtas išanalizavus įvairius su emigrantais iš Lietuvos susijusius statistinius duomenis. Tačiau net ir be rimtesnės analizės buvo aišku, kad kai kuriose Londono vietose lietuviai gali sudaryti net iki ketvirtadalio visų gyventojų.

Vienas iš „Infozonos Ltd.“ savininkų Remigijus Kostrovickas pastebi, kad naujoji reklaminė kampanija atspindi pokyčius vietos lietuvių bendruomenėje – vis daugiau lietuviškų kompanijų įsitvirtina augančioje savo tautiečių rinkoje ir rimčiau planuoja savo veiklą, norėdamos išsiskirti iš konkurentų. Šiuo metu Londone ir visoje Jungtinėje Karalystėje intensyvėja lietuviškų grožio salonų, parduotuvių, restoranų, buhalterinių ir kitokio pobūdžio firmų steigimas.


Anglija.lt

Jungtinėje Karalystėje, Londone, startavo pirmoji šios šalies istorijoje lauko reklamos kampanija lietuvių kalba. Autobusų aikštelių stenduose Rytų Londono gatvėse dvi savaites kabės lietuviško laikraščio ir internetinės svetainės reklaminiai plakatai.

Lietuviškose reklamose autobusų stotelių stenduose bus reklamuojamas lietuviams skirto savaitraščio “Infozona” naujasis sezonas ir internetinė svetainė “Anglija.lt”. Reklamai pasirinktos gausiausiai lietuvių gyvenamos Rytų Londono vietovės.

Savaitraštį leidžiančios kompanijos „Infozona Ltd.“ teigimu, sprendimas bendradarbiauti su lauko reklama užsiimančia kompanija „Clear Channel“ buvo priimtas išanalizavus įvairius su emigrantais iš Lietuvos susijusius statistinius duomenis. Tačiau net ir be rimtesnės analizės buvo aišku, kad kai kuriose Londono vietose lietuviai gali sudaryti net iki ketvirtadalio visų gyventojų.

Vienas iš „Infozonos Ltd.“ savininkų Remigijus Kostrovickas pastebi, kad naujoji reklaminė kampanija atspindi pokyčius vietos lietuvių bendruomenėje – vis daugiau lietuviškų kompanijų įsitvirtina augančioje savo tautiečių rinkoje ir rimčiau planuoja savo veiklą, norėdamos išsiskirti iš konkurentų. Šiuo metu Londone ir visoje Jungtinėje Karalystėje intensyvėja lietuviškų grožio salonų, parduotuvių, restoranų, buhalterinių ir kitokio pobūdžio firmų steigimas.


Anglija.lt

 (Komentarų: 8)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: