Londoniečiai įspėjami – dėl karščio gali sutrikti traukinių eismas - Anglija.lt
 

Londoniečiai įspėjami – dėl karščio gali sutrikti traukinių eismas 

Londono geležinkelių paslaugoms pritaikyti greičio apribojimai, sostinėje vyraujant dideliems karščiams, o transporto tarnybos nuolat stebi oro temperatūrą.

Trečiadienio popietę keleiviai pranešė, kad dėl aukštos temperatūros sulėtėjo antžeminės paslaugos tarp Homerton ir Hackney Wick.„Network Rail“ sakė „Standard“, kad dėl šilto oro buvo įvestas „greičio apribojimas“ Down North London linijai ties Homertonu, tačiau tai neturėjo „reikšmingos įtakos“ paslaugų lygiui.

Taip pat buvo nedidelių vėlavimų Jubillee linijoje po ankstesnio įspėjimo apie gaisrą Bond St. „Network Rail“ patvirtino, kad šią savaitę neplanuojama jokių „bendrų greičio apribojimų“, nes prognozuojama, kad temperatūra nebus pakankamai karšta, tačiau jie gali būti įvesti vietiniu lygiu.

„Stebėsime vietoje bėgių temperatūrą, o kai kuriose šalies vietose, kur bėgių temperatūra viršija 55 laipsnius, gali būti taikomi greičio apribojimai“, – sakė įmonės atstovas spaudai. „Tai padeda, nes lėtesni traukiniai mažiau apkrauna bėgių jėgą ir sumažina įlinkimo tikimybę, taip išvengiant didelių trikdžių, kuriuos sukelia išsiklaipę bėgiai.

Londono geležinkelių paslaugoms pritaikyti greičio apribojimai, sostinėje vyraujant dideliems karščiams, o transporto tarnybos nuolat stebi oro temperatūrą.

Trečiadienio popietę keleiviai pranešė, kad dėl aukštos temperatūros sulėtėjo antžeminės paslaugos tarp Homerton ir Hackney Wick.„Network Rail“ sakė „Standard“, kad dėl šilto oro buvo įvestas „greičio apribojimas“ Down North London linijai ties Homertonu, tačiau tai neturėjo „reikšmingos įtakos“ paslaugų lygiui.

Taip pat buvo nedidelių vėlavimų Jubillee linijoje po ankstesnio įspėjimo apie gaisrą Bond St. „Network Rail“ patvirtino, kad šią savaitę neplanuojama jokių „bendrų greičio apribojimų“, nes prognozuojama, kad temperatūra nebus pakankamai karšta, tačiau jie gali būti įvesti vietiniu lygiu.

„Stebėsime vietoje bėgių temperatūrą, o kai kuriose šalies vietose, kur bėgių temperatūra viršija 55 laipsnius, gali būti taikomi greičio apribojimai“, – sakė įmonės atstovas spaudai. „Tai padeda, nes lėtesni traukiniai mažiau apkrauna bėgių jėgą ir sumažina įlinkimo tikimybę, taip išvengiant didelių trikdžių, kuriuos sukelia išsiklaipę bėgiai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: