Londono meras: „Jei jūsų automobilis neatitinka „Ulez“ standartų, apsvarstykite galimybę įsigyti naujesnį” - Anglija.lt
 

Londono meras: „Jei jūsų automobilis neatitinka „Ulez“ standartų, apsvarstykite galimybę įsigyti naujesnį”  

Kalbėdamas su „Standard“, ponas Khanas sakė: „Jums nereikia pirkti visiškai naujos transporto priemonės. Galite nusipirkti naudotą transporto priemonę “.

Jis teigė, kad be vyriausybės paramos jis negalės skirti papildomų pinigų metalo laužo schemoms, kurios padėtų mažas pajamas gaunantiems londoniečiams, mažoms įmonėms ir labdaros organizacijoms naudotis reikalavimų neatitinkančiomis transporto priemonėmis.

Buvo atidėta daugiau nei 52 milijonai svarų, tačiau manoma, kad lieka mažiau nei 10 milijonų svarų. Dvi metalo laužo schemos praėjusiais metais turėjo būti uždarytos pasibaigus gryniesiems. Mažų pajamų ar neįgalių londoniečių ir labdaros organizacijų likučių pašalinimo schemos tebėra atviros.

Ponas Khanas teigė, kad jo sprendimas išplėsti Ulez į jo mero manifeste išdėstytą 18 kartų didesnį už dabartinį dydį yra „socialinio teisingumo klausimas“.

Jis sakė: „Blogiausius blogos oro kokybės padarinius patiria skurdžiausi londoniečiai, kurie dažniausiai net neturi automobilių. Nesvarbu, ar tai skurdesni vaikai, kurių plaučiai kenčia, ar vargingesni suaugusieji, sergantys astma, širdies ligomis ir vėžiu.

„Geros naujienos yra tai, kad jūsų transporto priemonė, kuri gali atitikti „Ulez“ reikalavimus nėra tokia brangi. Jums nereikia pirkti naujo automobilio. Jums tereikia turėti benzininį automobilį, kuris yra [naujesnis] nei 2005 m., arba dyzelinį automobilį, kuris yra naujesnis nei 2015 m. “

Jis sakė, kad Londono centre „masiškai“ padaugėjo transporto priemonių, kurios prieš „Ulez“ pristatymą 2019 m. balandžio mėn. buvo suderintos.

Naujausi skaičiai rodo, kad maždaug 80 000 transporto priemonių per dieną važiuoja zonoje, kuri naudojasi tomis pačiomis ribomis kaip ir grūsčių mokestis, tačiau mažiau nei 8 000 per dieną turi mokėti.

Ponas Khanas sakė: „Esame optimistai, kad iki šio spalio matysime daugiau londoniečių, kurie važiuoja reikalavimus atitinkančiais automobiliais arba nusprendžia… taip pat atsisakyti savo automobilio.

„Tai yra viena iš priežasčių, kodėl aš ir toliau spaudžiu Vyriausybę, kad ji teiktų daugiau finansinės paramos, susijusios su metalo laužo schema. Puikiai suprantu iššūkius, ypač su kuriais susiduria vargingesni londoniečiai “.

Kalbėdamas su „Standard“, ponas Khanas sakė: „Jums nereikia pirkti visiškai naujos transporto priemonės. Galite nusipirkti naudotą transporto priemonę “.

Jis teigė, kad be vyriausybės paramos jis negalės skirti papildomų pinigų metalo laužo schemoms, kurios padėtų mažas pajamas gaunantiems londoniečiams, mažoms įmonėms ir labdaros organizacijoms naudotis reikalavimų neatitinkančiomis transporto priemonėmis.

Buvo atidėta daugiau nei 52 milijonai svarų, tačiau manoma, kad lieka mažiau nei 10 milijonų svarų. Dvi metalo laužo schemos praėjusiais metais turėjo būti uždarytos pasibaigus gryniesiems. Mažų pajamų ar neįgalių londoniečių ir labdaros organizacijų likučių pašalinimo schemos tebėra atviros.

Ponas Khanas teigė, kad jo sprendimas išplėsti Ulez į jo mero manifeste išdėstytą 18 kartų didesnį už dabartinį dydį yra „socialinio teisingumo klausimas“.

Jis sakė: „Blogiausius blogos oro kokybės padarinius patiria skurdžiausi londoniečiai, kurie dažniausiai net neturi automobilių. Nesvarbu, ar tai skurdesni vaikai, kurių plaučiai kenčia, ar vargingesni suaugusieji, sergantys astma, širdies ligomis ir vėžiu.

„Geros naujienos yra tai, kad jūsų transporto priemonė, kuri gali atitikti „Ulez“ reikalavimus nėra tokia brangi. Jums nereikia pirkti naujo automobilio. Jums tereikia turėti benzininį automobilį, kuris yra [naujesnis] nei 2005 m., arba dyzelinį automobilį, kuris yra naujesnis nei 2015 m. “

Jis sakė, kad Londono centre „masiškai“ padaugėjo transporto priemonių, kurios prieš „Ulez“ pristatymą 2019 m. balandžio mėn. buvo suderintos.

Naujausi skaičiai rodo, kad maždaug 80 000 transporto priemonių per dieną važiuoja zonoje, kuri naudojasi tomis pačiomis ribomis kaip ir grūsčių mokestis, tačiau mažiau nei 8 000 per dieną turi mokėti.

Ponas Khanas sakė: „Esame optimistai, kad iki šio spalio matysime daugiau londoniečių, kurie važiuoja reikalavimus atitinkančiais automobiliais arba nusprendžia… taip pat atsisakyti savo automobilio.

„Tai yra viena iš priežasčių, kodėl aš ir toliau spaudžiu Vyriausybę, kad ji teiktų daugiau finansinės paramos, susijusios su metalo laužo schema. Puikiai suprantu iššūkius, ypač su kuriais susiduria vargingesni londoniečiai “.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: