Londono metro traukinio vairuotojas atskleidė savo darbo paslapčių 

Londono metro traukinio vairuotojas atskleidė savo darbo paslapčių
123RF nuotr.

Vairuotojas taip pat atskleidė, kad metro platformose yra slapti tualetai, kuriais naudojasi personalas. Tarp kitų darbo privalumų jis taip pat paminėjo ir tai, jog vairuotojai gali per metus po mokesčių uždirbti iki £39 000.

„Pinigai yra geri, lengvatos yra geros, – sakė vyras. – Jei atvirai, tai geriausia mano darbo dalis yra ta, kad nieko nereikia neštis namo. Iš tiesų mėgaujuosi puikiu darbo ir gyvenimo balansu. Aš tiesiog pastatau savo traukinį depe arba perduodu kitam vairuotojui ir keliauju namo. Nereikia dėl nieko jaudintis: susitikimų, terminų, skambučių ar elektroninių laiškų. Aš tiesiog ateinu, atidirbu ir einu namo. Kaip anksčiau žmonės darydavo. Prieš įsidarbindamas TfL, dirbdavau ilgas valandas ir atsakinėdavau į elektroninius laiškus ir dar daug kitų dalykų, kai nebūdavau darbe. Geriausia šio darbo dalis yra ta, kad gali tiesiog atsijungti.“

Pasak metro traukinio vairuotojo, su savo „Ouster“ kortele jis gali važinėti nemokamai.

Daug žmonių klausė jo, kaip būtų galima įsidarbinti metro sistemoje. „Turi įsidarbinti metro sistemoje, o vėliau jau sistemos viduje kreiptis dėl darbo vietų. Anksčiau būdavo galima iš išorės įsidarbinti naktiniu metro traukinio vairuotoju, o vėliau persivesti dirbti pilnu etatu. Tačiau dabar naktinis darbas tapo toks populiarus sistemos viduje, kad iš išorės žmonių nebepriima“, – paaiškino vairuotojas.

Londono metro traukinio vairuotojas atskleidė savo darbo paslapčių
123RF nuotr.

Vairuotojas taip pat atskleidė, kad metro platformose yra slapti tualetai, kuriais naudojasi personalas. Tarp kitų darbo privalumų jis taip pat paminėjo ir tai, jog vairuotojai gali per metus po mokesčių uždirbti iki £39 000.

„Pinigai yra geri, lengvatos yra geros, – sakė vyras. – Jei atvirai, tai geriausia mano darbo dalis yra ta, kad nieko nereikia neštis namo. Iš tiesų mėgaujuosi puikiu darbo ir gyvenimo balansu. Aš tiesiog pastatau savo traukinį depe arba perduodu kitam vairuotojui ir keliauju namo. Nereikia dėl nieko jaudintis: susitikimų, terminų, skambučių ar elektroninių laiškų. Aš tiesiog ateinu, atidirbu ir einu namo. Kaip anksčiau žmonės darydavo. Prieš įsidarbindamas TfL, dirbdavau ilgas valandas ir atsakinėdavau į elektroninius laiškus ir dar daug kitų dalykų, kai nebūdavau darbe. Geriausia šio darbo dalis yra ta, kad gali tiesiog atsijungti.“

Pasak metro traukinio vairuotojo, su savo „Ouster“ kortele jis gali važinėti nemokamai.

Daug žmonių klausė jo, kaip būtų galima įsidarbinti metro sistemoje. „Turi įsidarbinti metro sistemoje, o vėliau jau sistemos viduje kreiptis dėl darbo vietų. Anksčiau būdavo galima iš išorės įsidarbinti naktiniu metro traukinio vairuotoju, o vėliau persivesti dirbti pilnu etatu. Tačiau dabar naktinis darbas tapo toks populiarus sistemos viduje, kad iš išorės žmonių nebepriima“, – paaiškino vairuotojas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: