Londono centre lietuviai įkūrė dviračių parduotuvę - Anglija.lt
 

Londono centre lietuviai įkūrė dviračių parduotuvę 

Prieš kelerius metus Anglijoje apsigyvenę Viktorija Morozovaitė ir Vytautas Dronseika visuomet galvojo apie savo verslą. Ši pora rado, kaip daryti tai, kas labiausiai patinka - lietuviška atributika dekoruota Londono centre esanti jų dviračių parduotuvė "VeloDro" sulaukia vis daugiau klientų.

Viskas prasideda nuo noro dirbti sau

Studijuodami verslo pagrindus užsienyje, dirbdami įvairius darbus, galiausiai – atvykę į Londoną bei sutikę žmonių, palaikančių jų idėjas, Viktorija ir Vytautas neabejojo, kad atėjo laikas nuosavam verslui.

Jų noras kilo iš asmeninių ambicijų dirbti sau pačiam, o ne kitiems, noro augti ir realizuoti save.

Pora pasakoja, kad dviračiai yra ir jų hobis, ir gyvenimo būdas, kuriuo jie stengiasi užkrėsti artimuosius ir draugus. Savo parduotuvę pora atidarė nusprendusi, kad nenori turėti rytų, kai atsikėlę nenorėtų į darbą. Tačiau Viktorija neabejoja, kad savo verslą kurti kur kas lengviau, kai turima teorinių žinių.

Viktorija, prieš porai imantis verslo, metus dirbo įmonėje, kuri steigia bendroves Anglijoje, tvarko mokestinius ir administracinius jų dokumentus, todėl teigia, kad įkurti įmonę ir ją prižiūrėti nėra sunku. Anot moters, sunkiausia ir svarbiausia - įmonę užauginti.

Dviračiai - ir darbas, ir hobis

"VeloDro" prekiauja moteriškais, vyriškais, vaikiškais, miesto, kalnų ir kitokiais dviračiais, jų dalimis, aksesuarais ir kitkuo. Vienu dviračiu, kurį patys vadina "raketa", gausų asortimentą siūlantys šeimininkai ypač didžiuojasi: tai lengvas ir greitas sportinis anglies pluošto dviratis, sumeistrautas bičiulio lietuvio.

Parduotuvę atidarę pernai metų gruodį, lietuviai jau šiandien gali ramiai sakyti, kad klientų jiems netrūksta. Vytautas įsitikinęs, kad klientai labiausiai vertina jų norą maksimaliai padėti kiekvienam užsukusiam.

Parduotuvėje prekiaujama dar ir lietuviškais rankdarbiais, kuriuos gamina Viktorijos mama ir patys parduotuvės vadovai. Viktorina neria apvalkalus dviračio sėdynėms, yra pasiuvusi odinį telefono dėkliuką su dviratuku, o jos mama mezga kojines ir riešines su dviratukais. Vytautas savo ruožtu sukonstravo staliuką iš dviračio ratų, o atradę daugiau laisvo laiko, verslininkai tikina klientams pateiksiantys dar daugiau pasiūlymų.

Reikia ne tik idėjos, bet ir daug darbo

Viktorija teigia, kad verslas prasideda nuo geros idėjos, tačiau vien jos nepakanka - reikia dirbti, idant pasiekti kuo daugiau potencialių klientų.

Be to, verslas šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygomis ir nepalankiomis ekonominėmis aplinkybėmis turi būti arba labai paklausus, arba unikalus. Tad, anot jaunos verslininkų poros, labai svarbu tiek idėja, tiek efektyvus jos įgyvendinimas.

V. Morozovaitė pripažįsta, kad kuriant verslą, sudėtingiausia buvo rasti ir išsinuomoti patalpas. To neįmanoma padaryti be advokato (solicitor), kuris atsakingas ir už nuomos sutarties parengimą, ir tvarko dokumentus, o tai užtrunka ilgai – apie pora mėnesių.

„Mums labai pasisekė, kad žmonės, su kuriais teko tvarkyti visus šiuos reikalus, pasirodė labai geranoriški. Jų dėka visi šie procesai vyko gana sklandžiai ir palyginus greitai“, - pasakojo Viktorija.

Anot jos, kuriant nuosavą nedidelį verslą, patiems tenka kasdien atlikti daugybę darbų vienu metu: jiedu dirba ir pardavėjais, ir administratoriais, ir mechanikais, ir konsultantais, ir viską tenka daryti vienu metu. Vytautas priduria, kad verslininkas privalo viską išmanyti - verslo sferą ir jos ypatumus, klientų aptarnavimą, pardavimo subtilybes, buhalteriją, mokesčius, rinkodarą, tačiau sugebėti kontroliuoti ir efektyviai paskirstyti darbą.

Be to, prieš bet ko imantis, apsvarstyti idėją "šaltu protu", įvertinant riziką ir galimus scenarijus.

Parengta pagal www.delfi.lt informaciją

Prieš kelerius metus Anglijoje apsigyvenę Viktorija Morozovaitė ir Vytautas Dronseika visuomet galvojo apie savo verslą. Ši pora rado, kaip daryti tai, kas labiausiai patinka - lietuviška atributika dekoruota Londono centre esanti jų dviračių parduotuvė "VeloDro" sulaukia vis daugiau klientų.

Viskas prasideda nuo noro dirbti sau

Studijuodami verslo pagrindus užsienyje, dirbdami įvairius darbus, galiausiai – atvykę į Londoną bei sutikę žmonių, palaikančių jų idėjas, Viktorija ir Vytautas neabejojo, kad atėjo laikas nuosavam verslui.

Jų noras kilo iš asmeninių ambicijų dirbti sau pačiam, o ne kitiems, noro augti ir realizuoti save.

Pora pasakoja, kad dviračiai yra ir jų hobis, ir gyvenimo būdas, kuriuo jie stengiasi užkrėsti artimuosius ir draugus. Savo parduotuvę pora atidarė nusprendusi, kad nenori turėti rytų, kai atsikėlę nenorėtų į darbą. Tačiau Viktorija neabejoja, kad savo verslą kurti kur kas lengviau, kai turima teorinių žinių.

Viktorija, prieš porai imantis verslo, metus dirbo įmonėje, kuri steigia bendroves Anglijoje, tvarko mokestinius ir administracinius jų dokumentus, todėl teigia, kad įkurti įmonę ir ją prižiūrėti nėra sunku. Anot moters, sunkiausia ir svarbiausia - įmonę užauginti.

Dviračiai - ir darbas, ir hobis

"VeloDro" prekiauja moteriškais, vyriškais, vaikiškais, miesto, kalnų ir kitokiais dviračiais, jų dalimis, aksesuarais ir kitkuo. Vienu dviračiu, kurį patys vadina "raketa", gausų asortimentą siūlantys šeimininkai ypač didžiuojasi: tai lengvas ir greitas sportinis anglies pluošto dviratis, sumeistrautas bičiulio lietuvio.

Parduotuvę atidarę pernai metų gruodį, lietuviai jau šiandien gali ramiai sakyti, kad klientų jiems netrūksta. Vytautas įsitikinęs, kad klientai labiausiai vertina jų norą maksimaliai padėti kiekvienam užsukusiam.

Parduotuvėje prekiaujama dar ir lietuviškais rankdarbiais, kuriuos gamina Viktorijos mama ir patys parduotuvės vadovai. Viktorina neria apvalkalus dviračio sėdynėms, yra pasiuvusi odinį telefono dėkliuką su dviratuku, o jos mama mezga kojines ir riešines su dviratukais. Vytautas savo ruožtu sukonstravo staliuką iš dviračio ratų, o atradę daugiau laisvo laiko, verslininkai tikina klientams pateiksiantys dar daugiau pasiūlymų.

Reikia ne tik idėjos, bet ir daug darbo

Viktorija teigia, kad verslas prasideda nuo geros idėjos, tačiau vien jos nepakanka - reikia dirbti, idant pasiekti kuo daugiau potencialių klientų.

Be to, verslas šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygomis ir nepalankiomis ekonominėmis aplinkybėmis turi būti arba labai paklausus, arba unikalus. Tad, anot jaunos verslininkų poros, labai svarbu tiek idėja, tiek efektyvus jos įgyvendinimas.

V. Morozovaitė pripažįsta, kad kuriant verslą, sudėtingiausia buvo rasti ir išsinuomoti patalpas. To neįmanoma padaryti be advokato (solicitor), kuris atsakingas ir už nuomos sutarties parengimą, ir tvarko dokumentus, o tai užtrunka ilgai – apie pora mėnesių.

„Mums labai pasisekė, kad žmonės, su kuriais teko tvarkyti visus šiuos reikalus, pasirodė labai geranoriški. Jų dėka visi šie procesai vyko gana sklandžiai ir palyginus greitai“, - pasakojo Viktorija.

Anot jos, kuriant nuosavą nedidelį verslą, patiems tenka kasdien atlikti daugybę darbų vienu metu: jiedu dirba ir pardavėjais, ir administratoriais, ir mechanikais, ir konsultantais, ir viską tenka daryti vienu metu. Vytautas priduria, kad verslininkas privalo viską išmanyti - verslo sferą ir jos ypatumus, klientų aptarnavimą, pardavimo subtilybes, buhalteriją, mokesčius, rinkodarą, tačiau sugebėti kontroliuoti ir efektyviai paskirstyti darbą.

Be to, prieš bet ko imantis, apsvarstyti idėją "šaltu protu", įvertinant riziką ir galimus scenarijus.

Parengta pagal www.delfi.lt informaciją

 (Komentarų: 8)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: