Tikrai kurioziška ir labai brangi klaida įvyko viename Mančesterio restorane, kurio lankytojai netikėtai gavo galimybę pasimėgauti itin brangiu vynu.
Apie šią situaciją socialiniame tinkle „Twitter“ pranešė pats Mančesteryje veikiantis restoranas „Hawksmoor Manchester“. Restorano svečiai užsisakė £260 Bordo rūšies vyno, tačiau jiems per klaidą buvo patiektas „tokio pat išlaikymo“, tačiau 17 kartų brangesnis vynas.
Gana brangią klaidą restorano vadovas pastebėjo jau, taip sakant, po visko. Tačiau į tai jis pažiūrėjo su humoru ir paragino „baisiai susikrimtusią“ darbuotoją „nenusiminti“, nes „vienkartinių klaidų pasitaiko“.
Minėti lankytojai užsisakė 2001 metų „Chateau Pichon Longueville Contesse de Lalande“ vyno butelį, kuris kainuoja £260, tačiau gavo tų pačių metų gamybos „Chateau le Pin Pomerol“ vyno, kurio iš viso buvo pagaminta tik 500 butelių.
Su pasimėgavimu išgėrę visą vyno butelį svečiai sumanė užsisakyti dar vieną ir tuomet sužinojo, kad antro tokio butelio ... nėra.
„Klientui, kuriam vakar mūsų restorane buvo patiektas 2001 metų vynas „Chateau le Pin Pomerol“, pas mus kainuojantis £4500, tikiuosi, kad puikiai paleidote vakarą! O darbuotojai, kuri per klaidą jį patiekė, nenusimink! Vienkartinių klaidų pasitaiko, ir mes vis tiek tave mylime;)“, – tviteryje parašė restorano vadovas Willas Beckettas.
Jo teigimu, klaidą padariusi darbuotoja yra „puiki, ir mes žinome, kad ji yra puiki“, todėl nėra prasmės ją kritikuoti dėl vienkartinės klaidos. „Bet aš ją dar tikrai ilgai erzinsiu, kai ji nustos taip krimstis“, – pajuokavo restorano vadovas.
Internautai gyrė tokį vadovą, kuris „nenurovė darbuotojai galvos“. O kiti juokavo, kad restorano lankytojai veikiausiai net pajuto vyno skirtumo.
Komentarai